Verstopping

Hoi Allemaal,

Wie van jullie heeft ook meegemaakt dat je kind telkens zoveel moeite heeft met de ontlasting? Onze dochter van 7,5 maand heeft het hier erg moeilijk mee. We hebben nu andere voeding (nutrilon - Friso) en bambix en yoghurt van het cb erbij voorgeschreven gekregen. Nog wordt het nog niet veel beter. Ook zeggen ze van het CB dat we maar laxeermiddel moeten geven telkens. Maar wij zijn hier niet kapot van om dit telkens te moeten geven. Ook geven we haar veel diksap maar we zien nog weinig veranderingen.
Hoe zijn jullie hier uit gekomen?
Jullie verhalen zijn altijd welkom!

Groetjes een moeder!
 
mijn kindje had het van de week ook geef haar dan een scheutje laxo siroop helpt echt is van roosvichee ze heeft nu geen moeite meer gewoon door de melk of yoghurt doen zo weg
 
Hoi Moeder,

Sneu he als je ziet dat je kindje zo een last heeft van een poepie wat ze niet kwijt kan.

Ik weet niet misschien kan je wat laxerend fruit geven.

of bij de fles zeg 10 of 20 cc extra water.

Voor een keer is het niet erg om haar iets laxerends te geven maar je kan het beter niet doen. De darmen worden daar lui van en dan blijft het zo moeilijk om te poepen.

Als je ziet dat ze er echt altijd last van heeft zou ik een verwijzing vragen bij de arts voor de kinderars. Laat haar dan maar eens bekijken dan kan hij het ook inschatten in hoeverre ze er last van heeft en dan kan hij altijd nog iets voor schrijven.

Groetjes joyce mama van Mara
 
Wij hebben onze zoon lijnzaadolie gegeven op een theelepeltje. Een paar drupjes per voeding doet wonderen en het is niet verkeerd voor je kindje. Het is volledig natuurlijk en is daarom zelfs te koop. Voor ons was het de oplossing. Zelf kun je het eventueel ook gebruiken (wel koud geperst kopen)

Succes, prbeer het eens zou ik zeggen en inderdaad wat hierboven wordt aangegeven extra water geven.

Groetjes.
 
Terug
Bovenaan