Verstopt en nog eens verstopt

Ik heb vreselijk last van obstipatie. Mijn ontlasting is bijna zo hard als stenen en het is werkelijk een hele bevalling om wat ontlasting kwijt t e raken. Het bloed loopt echt langs mijn benen. Het is gewoon te groot, schaam me een beetje om dit zo op te schrijven maar ben zo bang om naar de wc te gaan. Zit nu aan de lactulose etc maar wat Is het erg. Kan bijna niet zitten zo'n zeer doen mijn billen. Heb nu ook aambeien, wa niet zo vreemd is als je zo hard moet persen.

Vooral voor de kleine vind ik het naar, die reageerd heel erg als ik op de wc zit. Wordt toch naa beneden geduwd.

Ben ik de enige???

Ooooo Ik heb er ook last van, nu sinds een 2 week weer.
alleen loopt het bloed me nog niet langs de benen.
Ik moet om de dag a 2 dagen. en idd dat is al een hele bevalling.
Wil dan ook niet te hard drukken ivm aambeien, die ik nu nog niet heb gelukkig.
niet normaal hoe groot.
De tranen staan me in de ogen als ik bezig ben.
maar wat een opluchting als het eruit is.

Soms denk ik ook wel straks poep ik die kleine eruit hahaha.. dus ben echt heel bewust tenminste dat probeer ik aan het drukken. zo dat het minste belastend is voor zowel mij en de kleine.
maja in hoeverre kan dan.

Ik ben aan de Roosvicee Laxo. drink liter per dag.
Gisteren begonnen dus ben benieuwd.

och dames toch

ik heb "gelukkig" een spastische darm.

Veel meer dan evt bij ha medicatie vragen en veel water drinken of roosvicee laxo kan ik je niet adviseren

ik masseer mijn buik waar de darmen ongeveer lopen, vindt de kleine lekker en dan komt eht bij mij op gang

Dat bloed is idd aambeien, alle dunne bloedbaantjes bij je anus zijn geknapt. ook logisch met zulke ontlasting. Lijkt me ook niet gezond

ik hoop dat je je er beetje mee redt

Heel herkenbaar, ik heb het eigenlijk de hele zwangerschap al, durf inderdaad niet naar de wc te gaan heb nu om de 2 a 3 dagen ontlasting.
veel drinken maar en aan de bruine bonen dat werkt een beetje

He Dames,

Ik had hier ook last van, toen ik in het ziekenhuis lag en ik heb gevraagd om een klisma en hier deden ze niet moeilijk over. Wellicht kan de huisarts, 1 tube met dit spul (gewoon water volgens mij met wat zout ofzo) voorschrijven, en het zelf inbrengen is geen probleem (het heeft bij mij wel ietsje geholpen, maar niet alles hoor. Het ging pas weer normaal toen de kleine meid er was).

Lactulose helpt een beetje, zorgt alleen dat het zacht wordt, verder helpt mijn inziens echt niets.

Succes

wat vervelend en pijnlijk lijk me!ik kan juist te gemakkelijk als ik zwanger ben.dus juist een opluchting hier,als ik bevallen ben moet ik weer op gaan passen want met bv en en bevallen gaat het bij mij weer minder...heel veel drinken

liefs jootje

bij mij is het wisselend de ene keer erger als de andere. soms kan kwel 3x per dag soms niet maar reageer wel op patat als kdat eet kan kslecht heel raar! en aambeien heb kook hoor die komen en die gaan.

O ja nu je het zegt, ik kan van patat ook heel goed naar de wc heb ik eerder gemerkt.
Maar dan komt het van de frituurvet.
Hmm en om nu elke dag patat te eten hahaha..
Hou al niet van patat...
Ga er over na denken ahhaah...

Terug
Bovenaan