verstopt neusje

Mijn dochtertje van 21 weken heeft doorlopend een verstopt neusje. Op zich niet zo erg, maar 's nachts heeft ze er soms erg last van. Ze wordt er door wakker en moet dan huilen. Wie heeft een goede tip om haar de nacht door te helpen??
Groet, Millie
 
Een gepelde ui langs haar bedje houdt de neus wat open. Voordat ze naar bedje gaat even de neus druppelen met water en zout, je vult een glas met water en daar doe je een theelepel zout bij en met zo'n pipet druppel je dan wat druppels in haar neusje, er komt dan wel veel snot uit maar dat is alleen maar goed.
veel succes ermee
 
Hallo,
Zo'n zoutoplossing is ook te koop in handige neusspray, speciaal voor babies.
Verder gebruik ik ook wel LUUF, een soort dampo. Dat helpt ook tegen een verstopte neus.
Bye
 
Als je een bad hebt kun je je kindje daarin ook meenemen voor het naar bed gaan. Er zijn speciale badprodukten te koop voor verkoudheid bij baby's. Dat werkt in elk geval ontspannend en de stoom en geur van dit bad helpen in elk geval ook weer een klein beetje.
 
Inderdaad het kruidebadje van Zwitsal voor het slapen gaan. Verders gebruik ik Luuf. Goed op rug en borstje en keel insmeren. Wat je ook kunt doen is het hoofeind van het bedje iets omhoog zetten. Want als ze echt platliggen hebben ze er mee last van.

Veel succes
 
Terug
Bovenaan