Verstopt traanbuisje

Hey
Danique heeft al sinds haar geboorte een verstopt traanbuisje.
We zijn er al een keer mee naar de oogarts mee geweest maar die kon niets doen.
Pas na een jaar want het kon ook nog zo zijn dat het vanzelf weggaat.

ze is nu ruim 14 maanden maar nog steeds geen verbetering.
Dus ze moet onder narcose en dan word haar traanbuisje doorgeprikt.

Ik vind dit zo eng, ik weet niet of er meer moeders dit hebben gehad met hun kleine.
En of het mee viel of tegen viel.

Ben er zo bang en huiverig voor, maar ik weet dat het moet gebeuren.

We hebben nu een afspraak voor 15 nov en dan zullen we het wel verder horen wanneer ze het gaan doen.

Liefs Ilse mv Danique

Hoi!

Ik heb dit zelf niet meegemaakt maar iemand van de zwangerschapscursus wel, en bij hen is het ontzettend goed gegaan en is het verstopte buisje helemaal over!

Het blijft wel stressen als je kind naar het ziekenhuis moet, dus wens jullie veel sterkte!

Liefs Jenneke mv Ivar

Hoi,

Kan je helaas niet helpen met hoe het zal gaan enzo. Je verhaal greep me aan want Tess heeft dit dus ook, het eeuwige traan oog, met schrale wang. Op de forumdag in Dongen vroeg Esmee al of ze zo moest huilen, dit was niet het geval, het is haar traanbuisje. De dokter heeft tegen mij altijd gezegt dat ze er niets aan doen, nu met jouw verhaal ga ik het de volgende keer toch eens aan kaarten bij het CB, want het is echt vervelend voor haar en dus ook voor jouw meiske.

Over de narcose, probeer je er niet te druk ever te maken, ook al is het zo moeilijk, het is maar een licht roesje denk ik. Maar ik snap zo dat je je zorgen maakt, ze gaan toch aan je kleine meisje komen.

Liefs Nanda

hoi

wesley heeft dit ook gehad als baby en ook zijn traanbuisje is toen doorgeprikt

ik mocht er niet bij zijn als ouder hij was niet onder narcose ofzo maar hij werd in een laken gewikkeld zodat hij niks met zijn armen en benen kon doen
ik kon hem in de wachtkamer horen brullen en vond het echt heel zielig

maar volgens de artsen doet het doorprikken niet eens zo zeer maar is het meer dat ze ingewikkeld worden en niks kunnen bewegen dat ze zo hard huilen
daarna heeft hij er nooit meer last van gehad en hadden we geen vieze plak oogjes meer

het duurde overigens maar 5 minuten dus was zo gepiept

groetjes saskia

Hey meiden
Bedankt voor jullie lieve berichtjes.
Ik heb net het ziekenhuis in Goes gebeld en daar mag ze volgende week vrijdag heen.
Beter dan 15 november anders zit ik me alleen maar druk te maken tot die datum.

Hoe eerder ze kan hoe sneller het maar gebeurd is.
Ik zit echt met een knoop in mijn maag.
maar ik weet dat het moet.

Ik hou jullie op de hoogte

Liefs Ilse en Danique

Terug
Bovenaan