Verstopt





Wie heeft er een goed tip om verstopping te voorkomen. Sinds dat ik zwanger ben (9 weken) kan ik niet meer normaal naar de toilet. Normaal gesproken is dat volgens mij veel later in de zwangerschap (is me 2de kindje). Maar nu heb ik er al erg vroeg last van. Wie oh wie heeft tips. Ik drink al heel veel water en melkproducten. NIets helpt
 
Hallo meid!

Ik ben eigenlijk van de juni-moeders, maar lees ook af en toe jullie verhalen.
Verstopping had ik ook last van, het is inderdaad heel erg vervelend, maar heb bij de apotheek lactulosesiroop gehaald wat tijdens de zwsch. gerust gebruikt  mag worden.
En geloof me ik genoot weer van mijn zwangerschap!
Gewoon de laagste dosering nemen: 15ml per dag op nuchtere maag.
Naam: Dumex of Katwijk! Allebei heel goed.
Nou, meid succes ermee !!

Gr. July,
34+6                  
 
Hallo.....
Ik ben nieuw op dit forum en ik las je "probleem". Ik heb gebroken lijnzaad gehaald, op natuurlijke basis. Doet het echt goed en is bv bij een natuurwinkel te krijgen.


Groetjes Gijsje
 
Hoi,

Zorg voor vezelverrijkte voeding: volkorenprodukten, fruit, groente, ontbijtkoek, pruimenmoes, roosvice laxo, veel drinken en regelmatig bewegen. Ook is het belangrijk om voldoende tijd te nemen voor de toiletgang. Hopelijk heb je hier wat aan.

Groetjes Sanne
 
Hallo,

je kunt pakjes Stimulance drinken, van de Albert Heijn, zijn speciaal voor zwangere vrouwen, werkt geweldig...

en ontbijtkoek, veel fruit en veel veel drinken. als het aanhoudt ff een klisma????//

groetjes
manky
 
Terug
Bovenaan