Verstrijken baarmoedermond

Hallo allemaal!

Vandaag wederom afspraak gehad met verloskundige. Ik had gehoopt dat ik de laatste al had gehad .....

Voor de eerste keer inwendig onderzoek gehad bij de verloskundige. Baarmoedermond was soepel en week en van de 4 cm baarmoedermond was er al 2 cm verstreken.

Dit is mijn eerste kindje en nu weet ik eigenlijk niet wat dit te betekenen heeft. Moet ik nog een tijdje wachten totdat ons hummeltje zich aandient of kan het toch nog elk moment beginnen? Of is er gewoon helemaal niets van te zeggen!!

Veel groetjes

Maaike en hummel
38,3 weken

helaas...zegt niks, kan snel beginnen maar kan ook nog heel lang duren!
Bij mijn eerste waren trouwens mijn vliezen al gebroken en mn baarmoedermond was nog helemaal niet verstreken!

Oh dat wist ik ook niet dat dat kon....vliezen gebroken en baarmoedermond nog niet verstreken.

Maar goed:
Bij mij was de baarmoedermond bij elke controle nog een tuutje zeg maar, dat zal dan wel de 4 cm zijn. Ik liep tot 43 weken bij mijn eerste.
Je lijf is dus toch in werking denk ik dan.....dus iets moet het wel betekenen toch...

Had je het niet aan je VK gevraagd?
Maar goed succes met wachten, erg he!
Zeker bij je eerste kan je op een gegeven moment echt niet wachten om mama te worden. Dat weet ik ook nog zooo goed!

Groetjes!! Femke

Terug
Bovenaan