Verstrooid!!

A

Anoniem

Guest
Weet niet wat er met me aan de hand is! Ben net een verstrooide professor, ben sinds deze week zo nu en dan volledig de draad kwijt, loop steeds te zoeken naar dingen die ik niet kan vinden en die blijken later gewoon daar te liggen waar ze horen, gisteravond op mijn werk overkwam me het meerdere keren werd er gek van ik zie het echt gewoon volledig over het hoofd! Laatst had ik met boodschappen doen een bakje zuiversprea gekocht die ik dus de volgende dag echt niet meer kon vinden, lag niet in de koelkast (dacht ik ) dus overal gezocht, zelf in de diepvries,(je weet maar nooit toch) en in de kofferbak van de auto (misschien uit het kratje gevallen). Na een tijdje zoeken toch nog maar eens in de koelkast gekeken (ben toch niet gek?) en lag het daar gewoon! Het lijkt wel of tegelijk met de pil mijn verstand ook in de prullebak is verdwenen......

Bedoel natuurlijk zuivelspread, kan ook al niet meer typen...

Hoi Linda,

Ik weet precies wat je bedoeld. Dan zijn wij 2 verstrooide profs bij elkaar ;-)
Ben december gestopt met de pil en nu willen we graag een kindje. Ook ik ben super vaak dingen kwijt, die eigenlijk niet kwijt zijn of iemand vraagt mij iets om te doen op het werk. Ik ga aan de slag, maar uiteindelijk weet ik helemaal niet meer wat mij gevraagd is. Super irritant!!! Ik leef met je mee hoor....

hoi, hier proffesor nummer 3, ik zeg soms wel eens tegen mezelf : jeetje ik lijk wel zwanger, kan ook echt niets meer onthouden! word er ook gek van.

hier professor 4 hahaha. Ik liet pas de sleutels in de voordeur zitten, dat is pas stom! Hopelijk zijn we snel zwanger! Succes!

hier professor 4 hahaha. Ik liet pas de sleutels in de voordeur zitten, dat is pas stom! Hopelijk zijn we snel zwanger! Succes!

naja jij hebt ze weer teurg, ik weet dat ik mijn auto op slot heb gedaan de deur werd dor mijn kleintje geopend en sinds dien (een week) heb ik geen sleutel meer gezien helaas ook de sleutels van beide auto's mijn werk en mijn ouders zitten erbij, maar ik weet het echt niet meer, weet echt niet waar ik zoeken moet.....

Ben blij dat ik niet de enige ben haha, mijn man vind het erg vermakelijk maar ik vind het wel erg lastig, broertje of zusje..het is te hopen dat je de sleutels snel weer terugvind en dan blijken ze natuurlijk ergens te liggen waar je al 4 keer hebt gekeken.......

Terug
Bovenaan