Vertel eens... Hoe hebben jullie HET vertekd aan jullie dierbaren???

A

Anoniem

Guest
Hallo iedereen!
Super gefeliciteerd met jullie zwangerschappen allemaal! Geniet ervan zoveel je kunt. Het is zo heerlijk.

Maar een kort vraagje... Vertel eens... Op welke orginele manier hebben jullie de dierbaren om jullie verteld dat jullie zwanger zijn???

Kan ik wat ideeetjes opdoen en het levert altijd weer leuke verhalen op.

Liefs Remy

Hoi

ik heb mijn dochter ( nu 2 jaar) een t-shirt laten maken met een tekst op " geef mij snel een kus want ik word een groote zus" en we zijn dan op visite gegaan.
Soms heeft het ff geduurt, voor dat het mensen door hadden.

Als het je eerste zwangerschap is, dan word het op deze manier beetje moelijk

groetjes boontje ( novemeber mama 2007)

heyhey.

ja, dat van mij was eigenlijk totaal niet orgineel.
ben gewoon met de deur in huis gevallen en het gewoon verteld: ik ben zwanger!!!
tegen mn ouders heb ik gezegd: jullie worden opa en oma.

toch zou ik het volgende keer ( als die komt natuurlijk) anders aanpakken.
dat ideetje met dat t-shirtje is heel erg leuk!!

ik was alleen zo blij, dat ik niet nadacht over een orginele manier hihi. toen ik er achter was dat ik zwanger was ben ik gelijk die zelfde avond naar mn ouders gerend om het te vertellen.

liefs, do
morgen 38 weken

hallo

bij mij was het helemaal niet orgineel!

ik was 15 toen ik zwanger was van mijn zoontje dus iedereen kan wel na gaan dat ik echt niet vrolijk stond te vertellen dat ik zwanger was! haha

mn 2e is weer wat anders.. tegen mijn vriend die wel wist dat ik een test in huis had maar niet dat ik aan het testen was.. ik liep naar hem toe en zei met een grote glimlach shatje.. 2 streepjes!
hij wist meteen wat ik bedoelde haha heeft daarna 5 min met een grote grijns naar de test zitten kijken hahahaha
fam en zo hebben we het nog niet verteld.. ben nog maar 5wkjes zwanger wachten er liever even mee alleen mijn moeder had het meteen door.. ben behoorlijk emotioneel..
en ze zei tegen me je moet niet overal zo zwaar aan tillen! waar heb je last van?
dus ik jah hallo ik heb gewoon last van mijn ho....uuh.. humeur! haha
ze had het meteen in de gaten dat het dus  hormonen waren!

gentell

hallo allemaal
lijkt me ook gaaf om op een orginele manier te vertellen dat ik zwanger ben
tshirt is gaaf maar heb al 3 kids dus das ook wat als ze allemaal een shirt moeten
dus wacht af of er nog meer leuke ideeen aankomen
groetjes pinguin11

Hoi, leuk onderwerp

Ik ben 6 weken zwanger en ben al hard aan het denken hoe we het gaan vertellen. Bij mijn eerste 2 zwangerschappen heb ik het heel saai over de telefoon gedaan, omdat ik zo ver weg woon. Nu gaan we met pasen naar nederland en kunnen het dan persoonlijk vertellen, maar wil dat dan wel op een heeeeeeeel originale manier doen. Een zus gaf het doosje van de zwangerschap cadeau aan mijn ouders, en een andere zus had een taart gemaakt als een beschuit met muisjes. Ik had ook iets gedacht met een 't shirt of zo iets. Ik hoop dat iemand nog hele leuke ideetjes heeft.

Mijn man had er bij mijn zoontje van tweeenhalf ingeprent dat mama een baby in d'r buik heeft...en toen we met de kerst uit eten gingen zei hij......

Mama is een beetje ziek, want die heeft een baby in d'r buik

En toen we hem later nog navroegen waar die baby dan moest zitten, tilde hij mijn trui omhoog en zei...

Dat kan niet daar is niet een baby onder

hahahhaah grappig he

Maar oma vond het helemaal leuk om het zo te horen.

manon

Terug
Bovenaan