vertel het hier... even je ei kwijt

Goedemorgen Moeders to be:)

Aangezien dat sommige van ons op dit moment een zware tijd & teleurstellingen meemaken. Heb ik besloten om een nieuw onderwerp te openen. Vertel hier, hoe je je nu voelt? Wat er door je heen gaat? geen steun van naasten? voel je niet serieus genomen door huisarts of gynaecoloog?

We zijn bezig met onze wonder sinds juni dit jaar maar helaas nog steeds niet gelukt. Ik ben vandaag 1dag overtijd maar zwangerschap testen zijn negatief.

Ik ben verdrietig dat het ons weer niet gelukt is.

liefs,

Diyaa
 
Goedemorgen Diyaa,

Wij zijn nu precies een jaar bezig via het ziekenhuis. Pffff...steeds weer de teleurstelling dat het niet gelukt is maakt ons boos en verdrietig.

Vorige week HSG gehad. Uitslag krijgen we de 28ste. Afwachten maar.

Afgelopen weekend te horen gekregen dat mn zwager en schoonzus een kleintje verwachten. We zijn super blij voor ze. Maar het geeft ons een dubbel gevoel. Moet zeggen dat ik op dit moment niet lekker in mn vel zit. Het is zo moeilijk om hoop te houden.

Succes meid!! Hoop dat de rode duivel niet komen en dat je snel een positieve test in handen mag hebben.

Liefs,

Wolkje
 
Hoi Wolkje,

waarom ben je via ZHK bezig? ik hoop dat HSG test geruststellend is.

ik begrijp jou gevoel naar je zwanger en schoonzusje. Wij hebben het hier precies hetzelfde. ik ben sinds juni nu bezig en het lukt dus steeds niet en ik les overal zwangerschap berichten, of ik kom zwangere vrouwen tegen.



Vandaag huisarts heeft me verteld dat ik natuur zijn werk moet laten doen, dus het is nu afwachten wanneer natuur zijn werk doet.
 
Hoi hoi,

Ik ben nu 7,5 maand bezig om weer zwanger te worden. Nu ken ik de klappen van de zweep al betreft wachten (Jill heb ik 5 jr over gedaan en Dani 4,5 jr waarvan 2 jr ziekenhuis ) maar het blijft voor mij een gevoel van falen ten opzichte van het stukje vruchtbaar zijn en je man kinderen kunnen bieden.

Naast dit gevoel voel ik vaak jaloezie dat sommige mensen binnen een poep en een zucht zwanger zijn en dan ook nog laks zijn in hun zwangerschap (roken, etc) Dan vind ik het gewoon niet helemaal eerlijk....

Toch ben ik zo vaak mogelijk positief gebleven,  nu zitten we volgende week in het ziekenhuis om weer te starten met hormooninjecties en iui.

Ik ben ervan overtuigd dat het goed gaat komen, al zullen er helaas altijd mensen zijn die ongewenst kinderloos blijven...

Liefs
 
Hoi,

Half april gestopt met de pil en ik zit met een uitblijvende menstruatie. Echt heel frustrerend! 30 september nog een negatieve test gehad. Afgelopen week had ik weer een afspraak bij de HA (mocht bij 6 mnd terug komen). En ben zoals afgesproken doorgestuurd naar de gyn. Ik kan er eind volgende week al terecht. Kijken of ze het op gang kunnen krijgen.

Ik zie om me heen ook veel dames die zwanger zijn dat is soms wel lastig je had zelf 6 maanden geleden het idee dat je ook dit jaar nog zwanger zou zijn maar die kans word steeds kleiner. :(
 
Hoi Diyaa,

De reden hiervoor was, dat mijn cyclus erg onregelmatig is. Is het doormiddel van hormonen nog steeds, maar door de echo's die steeds gemaakt worden konden ze goed zien of het eiblaasje gegroeid was. Was al 9 maanden hier mee bezig. Helaas zonder resultaat. Nu de uitslag afwachten van het HSG. Die krijgen we de 28ste.

Wens je heel veel succes. En de rest van de dames ook natuurlijk. Dat het maar snel mag lukken bij ons.

 
@annemarie,

ik hoop heel erg dat jullie heel snel weer trots ouders worden van een wonder:D

ik snap heel goed uit je bedoeld,wat betreft sommige vrouwen dat ze zonder probleem of toevallig zwanger worden.

waar ik niet tegen kan dat zwangere (sommige)vrouwen klagen over niet kunnen drinken van wijn of sushi kunnen eten, Dan denk ik waarom krijgt zij een kans om een wonder te baren en er zijn zo veel vrouwen in de wereld dat ze dat kans niet eens krijgen? het is oneerlijk.
 
@gebruiker 89,

ik had op een andere topic een vraag gesteld maar ik lees mijn antwoord hier.

ik hoop dat gyn je verder kan helpen en hoop dat je zonder veel problemen, mama wordt.

 
Terug
Bovenaan