Vertel je dat je met de pil bent gestopt?

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Vertellen jullie eigenlijk dat je met de pil bent gestopt? Zo ja, aan wie?

Ik vraag me dat zo es af, want ik heb het nu een paar mensen verteld (onder het mom van teveel hormonen, al zoveel jaar, lijkt me beter dat....) en omdat ik in het begin heel veel klachten had van het stoppen dat ik er echt een paar keer ziek van ben geweest.
Daarbij komt het dat een vriendin reageerde van ´jaha.....dan wordt je 9 maanden niet meer ongesteld! ´

Na dit soort reacties heb ik maar niet meer verteld.  Ik vind het ook niet prettig om elke maand de vraag te krijgen van ´En.... al zwanger??' . Alleen mijn beste vriendin weet dat we bezig zijn. Met haar zou ik het ook willen delen als het niet gaat lukken, of misgaat.

Hoe hebben jullie dat gedaan?

Groetjes,
Aimee

he aimee,

ik heb het alleen aan 2 hele goede vriendinnen verteld en de rest krijgt het pas te horen als het zover is.
dat leek mij beter omdat je dan niet iedere maand  moet zeggen dat het weer niet is gelukt ( als het wat langer duurt) dat scheelt gewoon bij jou ook een hele boel. je zet je er sneler overheen en gaat door met de volgende ronde maar anders wordt je er alleen maar aan herrinderd dat het weer niet is gelukt.

veel succes met zwanger worden...

groetjes brigit ( ronde 6, 1ste kindje)

Hey..

Wij hebben het aan niemand verteld..
Ik heb het alleen aan 1 goede vriendin vertelt..omdat zij echt alles weet, over baby`s enz..omdat ze kraamhulp is..
Vind het wel fijn om daar namelijk over te praten..

liefs

Ik heb het 2 vriendinnen verteld, en de 2e omdat ik hoorde dat zij ook bezig was

Hoi aimee,

Ik heb het mijn ouders en schoonouders als eerste verteld.
Verder kan ik niet zo heel goed dingen geheim houden die ik erg leuk vind........
dus er zijn ook een aantal vriendinnen en vrienden die ik het heb verteld.

Veel liefs San

Hoi,
Ik heb het gewoon verteld maar wel dat ik gestopt was ivm de troep die in de pil zit en dat ik wilde weten wanneer ik weer "normaal" ongesteld zou worden. Niet dat iedereen gelijk zo hysterisch gaat doen; o wil je zwanger worden dan.
groetjes rene

Terug
Bovenaan