verteld

Afgelopen vrijdag en zaterdag was het dan eindelijk na 2 weken stilhouden zover.. We hebben onze ouders verteld dat we zwanger zijn! Op kerstavond mijn schoonouders, wat waren ze verrast en emotioneel! Ze zijn dolblij en vinden het echt geweldig! 1e kerstdag mijn ouders, ook zij waren ontzettend blij en gelukkig!! Ze vinden het allemaal zo speciaal en leven enorm mee!
Nu nog even volhouden tot de eerste echo volgende week en hopen dat we een prachtig hartje mogen horen...!
 
Hartstikke leuk! wat een ervaring hè als je zulk mooi nieuws mag brengen.
ga er niet van uit dat je het hartje kan horen, je kunt het waarschijnlijk alleen zien kloppen. Pas na 12 weken kunnen ze het met de doptone horen, maar goed... de echo van je kleintje is zowiezo al superleuk!
 
Gefeliciteerd!
super leuk hé, zeker als iedereen zo blij is voor jullie.
ik vond het toen ook zo leuk om te vertellen, en nu zitten we met spanning te wachten tot ze geboren wordt. (nu 38weken en 2 dagen)
het gaat zo ontzettend snel die zwangerschap!
 
Dank voor jullie reacties :) Volgens de verloskundige kan je het hartje zien kloppen met een inwendige echo, want ik ben dan 'pas' 8 a 9 weken.. Vind het ontzettend spannend en zal zeker een berichtje plaatsen as het zover is hoor!
 
dat was bij mij ook zo! via de buik zagen ze helemaal niks :S ik dus flink in de zenuwen, maar via een inwendige echo zagen we alles een stuk beter, en een heel mooi hartje :) ik was toen 8.5 week zwanger... Succes, en geniet ervan!
 
Terug
Bovenaan