Verteld

Gisteren met de verjaardag van onze zoon hebben we onze familie en vrienden laten weten dat we weer zwanger zijn. Niemand had dit nog verwacht, dus de verassing was erg groot. We hadden in de hal op de deur een fioto collage opgehangen met de tekst:

Vele cadeau’s heb ik al gekregen,
Maar er is nog iets dat papa en mama mij wilden geven.
Ik zal nog even moeten wachten op het grootste cadeau wat ze willen geven aan mij,
Want ergens eind dit jaar komt er een broertje of zusje voor mij bij!

Sommigen moesten het even 2 keer lezen voor et kwartje viel maar uiteindelijk was iedereen erg blij.

Wij zijn blij dat we het op deze manier verteld hebben. Nu hopen dat het verhaal niet zo snel gaat en dat we reacties krijgen via fb ofzo... heb daar ook collega's op en ik wil op mn werk nog eventjes wachten met vertellen. over 2,5 week nog een echo en daarna mag ieder het wel weten. Dus we hopen dat mensen niet direct naar FB rennen..... Naja en anders is het niet anders....

Tja das een nadeel he dat facebook. Fam. van ons had ook een felicitatie op fb gezet, die heb ik toen meteen verwijderd, omdat ze het toen op het werk ook nog niet wisten.

Leuke manier van vertellen!!

groetjes, Peet (dec. mama)

Wat een originele manier, onze zoon is net te vroeg jarig om het goede nieuws dan te vertellen.

Ik wil zolang het nog gaat wachten tot de 12 weken voorbij zijn.

Terug
Bovenaan