Verteld

Gisteren hebben we het aan mijn vriend zijn moeder verteld en aan mijn ouders en allemaal waren ze heel blij voor ons....pfieuwww. Nu gaan we het volgende week aan zijn dochters vertellen en dan mag de rest van de wereld het ook weten. Ben nu wel heel blij dat onze ouders het iig weten.
Hier nog steeds verschrikkelijk moe en misselijk, bah, wat haat ik dat gevoel.

Hoe gaat het verder met jullie?

Oh wat fijn dat jullie het aan de familie hebben verteld...

Fijn ook dat ze zo blij zijn!

Hier ineens ook erg misselijk en moe was ik al..

Hoop dat het snel over is.

volgende week vrijdag ben ik 10 weken en dan mag ook iedereen het weten!

Wat fijn dat je zulke goede reacties hebt gekregen, scheelt weer he.
Hier hetzelfde, misselijk en doodmoe.
en mijn kleding zit strak maar heb ook last van mijn darmen. Ach ja, hoort er bij.

Ik heb ook last van mijn darmen, had ik al voor de zwangerschap, maar mijn buik lijkt nu al 5 maanden zwanger....neeee. Kan mijn spijkerbroeken al niet eens meer aan :-(

Vanmiddag heb ik kinderfeestje voor mijn oudste samen met zijn vader, alleen die mag nog niet weten dat ik zwanger ben. Ik hoop dat ik het overleef, is nou niet mijn grootste hobby om een middag door te brengen met mijn ex, maar alles voor de kids.

o ja fijn als je het verteld heb he vind ik tenmist wij hebben alleen aan ouders en beste vriendin/vriend verteld en ik op werk omdat ik me niet lekker voel
maar kan niet wachten om het uit te scheeuwen en te shoppen hihihi
wil alles graag snel afhebben omdat ik vorige zwnagerschap veel bekken klachten heb gehad ben ik bang dat ze weer terug komen dus moet alles af voordat het zo ver is hihi of is het nesteldrang ?

kus

Terug
Bovenaan