verteld

Hebben jullie het al verteld?? Ik heb het zondag mijn ouders en zusje verteld. ik heb namens aniek, mijn dochtertje een verlanglijste gemaakt met allemaal spulletjes voor een nieuwe kamer. en dat ze geen speelgoed wil want daar heeft ze al heel veel van. mijn moeders reactie was, huh nieuwe kamer, ben je zwanger?! Ja! Oooo wat leuk!!!! Haha erg leuk dus). Deze week gaan we het ook mijn schoonouders vertellen:).
Ook heb ik het eruit gefloept op de gesloten facebookpagina van de andere maart moeders. ik heb zo sterk het gevoel dat ik het iedereen moet vertellen.. maar wil toch ook nog voorzichtig zijn.

Wij gaan het na onze afspraak bij de verloskundige vertellen.
Eerst de ouders en dan broers en zussen en dan zien we wel.
Met oud en nieuw komt mijn hele familie bij een, dus dat is makkelijk vertellen. en dan mijn schoonfamilie verder nog.

Dus nog even wachten, al heb ik wel de nijging om het tegen iedereen te zeggen :p

Waarom zou je het niet vertellen als je dat graag wilt?als het mis zou gaan kunnen mensen met je meeleven toch??ik vertelde het zelf altijd meteen aan mn moeder en na een paar weken(rond 8 weken verder)meestal had ik dan ook een echo gehad,succes ermee en fijn dat je je zo goed voel

liefs jootje maart mama

Ja dat gevoel heb ik noe ook. wel bij familie. bij vrienden ben ik nog wat voorzichtig... daar wil ik wel eerst een echo voor gehad hebben. denk dat wij die met 10 weken hebben.

wij vertellen het volgende week zijn dan 5 week ...

Indd waarom niet vertellen ...Plus we zijn te blij om het voor ons te houden ..
Wel doen we alleen eerst aan familie , en na de echo pas aan vrienden ...

Terug
Bovenaan