Vertellen aan andere kids?

Ik zal zelf beginnen, onze zoon Jordan is 2 jaar en 5 maand en die hebben we verteld dat er een baby in mama's buik zit. Als we hem dan vragen "Wat zit er in mama's buik?" zegt hij "baby". Erg leuk om te horen....

Misschien dat het voor hem wat makkelijker is omdat ik nu stage loop in de kraamzorg en als ik dan weg ga zeg ik tegen hem dat mama naar een baby toegaat. Als ik dan in mijn witte pak sta roept hij dan ook wel eens "mama naar baby?"

Al weer een ellenlang verhaal van gemaakt!! zucht...

Liefs Wendy

Hoi, onze dochter is nu 3 jaar en 3 maanden en snapt al heel goed wat er aan de hand is.
Ze is gisteren ook mee geweest naar de echo en hield ondertussen mijn hand vast.
Ze zegt ook tegen iedereen nu dat ze de baby gezien en gehoord heeft,hartje dan he.
Ik vind het ook een leuke leeftijd want ze snappen meer dan wij denken hoor.
groetjes cindy.

Hoi, onze dochter is nu 3 jaar en 3 maanden en snapt al heel goed wat er aan de hand is.
Ze is gisteren ook mee geweest naar de echo en hield ondertussen mijn hand vast.
Ze zegt ook tegen iedereen nu dat ze de baby gezien en gehoord heeft,hartje dan he.
Ik vind het ook een leuke leeftijd want ze snappen meer dan wij denken hoor.
groetjes cindy.

Ook mijn twee kinderen weten dat mama een baby in de buik heeft. Ze hebben er zelfs al min of meer mee gespeeld....zo lief en Elize mijn dochter van 2 geeft al volop kusjes op mijn buik. En mijn oudste gaat nu vaak knus op mijn buik liggen ( nu kan het nog).

Groetjes Hanneke

hey meiden

ik zelf kom van het sept forum al zal dit wel weer een oktober kindje worden omdat onze kids graag wat langer zitten blijven!
we hebben 3 kids en de oudste is 4,5 jaar.
we hebben het hun verteld na de goeie echo!!
ze waren zoo enthousiast!!! de jongste is 1,5 en roept de hele tijd baby buik!
de andere 2 van 2,5 en 4,5 gaan ook mee naar de vk enz. en over 2 weken naar een pretecho (16 weken) ze kunen niet wachten!

liefs

mijn dochter is 3.5 jaar en we hebben het met 8wkn verteld ze is meegeweest naar de echo en ze vind het geweldig ze wou al tijdje graag een broertje of zusje ze zoekt al in haar spulletjes dingen voor de baby uit super lief

Terug
Bovenaan