vertellen aan je familie

Wie heeft er een origineel idee voor ons om het nieuws aan onze ouders en broers en zussen te vertellen dat we een tweede kindje verwachten?
Ons zoontje is nu twee jaar en het lijkt ons leuk als hij erbij betrokken is, maar hoe?
Alvast bedankt
Daniella
 
Als je binnenkort een feestje hebt, dan kan je een t-shirtje laten maken voor je zoontje waar iets opstaat zoals: "joepie, ik krijg een broertje of een zusje !!!"

Veel succes !

S.
 
wij hebben van die strijkpatronen bij de bruna gekocht en zelf een t-shirtje gemaakt met voorop RARA WAT WORDT HET?
en achterop EEN BROERTJE OF EEN ZUSJE?

succes,
Kaatje
 
Als jullie sinterklaas vieren is het leuk om tijdens de cadeaus een pakje te maken met de namen van de familie daarop ze zullen denken ;een pakje voor ons allemaal? ; maar daar zit dan de test in of de echo of noem maar op iets waaraan ze meteen zien dat jullie een kindje krijgen.

Dit idee had ik ook was tot vorige week bijna 6 weken zwanger heb helaas een miskraam gehad op 10 nov.
Gr. Jytte
 
wat ik zelf heel erg leuk vondmaar helaas te laat heb gelezen.. je kan een para rollen beschuit halen en met muisjes maken en dan hoppaa dit eten we over 6 maandenof zoiets

succes groetjes bibi :)
 
Je kunt je zoontje ballonnen laten uitdelen, waar je vooraf hebt geschreven, hoera feest, wij krijgen een babybroertje of -zusje. Je laat ze leeglopen en je laat ze de familie (of neefjes of nichtjes) ze weer opblazen. Wij hebben op vakantie kaartjes gestuurd naar opa oma ooms en tantes met de namen van onszelf, onze zoon en ??? erbij. Toen wisten ze ook hoe laat het was !!!!
 
Terug
Bovenaan