Vertellen aan je ouders en schoonouders

hallo allemaal,
ik kon het niet langer voor me houden dus heb het grote nieuws gister tegen mijn ouders en schoonouders verteld!

voor mijn ouders heb ik 2 witte slofjes gekocht, leuk in laten pakken en er een kaartje bijgedaan met de tekst: als ik in januari geboren word zal ik het fijn vinden om deze aan te hebben.
en ze begrepen het gelijk en waren door het dolle heen!! ooral mijn vader, zijn kleine meisje word mama!!!!

voor mijn schoonouders had een een schattig wit mutsje gekocht, ook leuk in laten pakken en met de tekst erbij: als ik in januari geboren word zat ik dit leuke mutsje wel op moeten.
ook hier was het gelijk duidelijk en toen kwamen de tranen volop!!

hoop nu heel snel dat die aankomende 6weken goed en snel voorbij gaa zodat de rest van de wereld mag weten dat wij een wonder verwachten!

hoe ging dat bij jullie, of hoe gaan jullie het doen?
xx jessica

Hi!

Allereerst gefeliciteerd! Ik durf het nog niet uitgebreid te vertellen aan iedereen... Dit omdat het bij mij vorig jaar allemaal niet zo goed verlopen is. Mijn ouders weten het wel (ook omdat mn vader arts is), maar voorlopig is er nog geen juichstemming. Eerst mn echo van maandag even afwachten!

Wel superleuk voor je dat iedereen zo enthousiast reageerde!

Hey!!
Wij hebben het gelijk s avonds aan mijn ouders verteld.. ik was zo hyper.. en kan echt niets geheim houden voor mijn mams ik was als de dood dat ze zou bellen en ik me zou verspreken... Beiden erg blij met het nieuws.. mams huilen en mijn vader was er helemaal stil van zooo lief...
Mijn schoonmoeder hoort het pas later.. ligt aan de relatie.. Over twee weken gaan we eerst lekker op vakantie en na de vakantie gaan we het vertellen... Mijn schoonvader leeft niet meer.

Kussies

Hoi,

Gisteravond met vriendinnen wezen uiteten en toen kregen we allerlei hapjes.....die ik niet mocht.... ja leg dat maar eens uit als iemand bijna alles lust.
Ik heb het de meiden verteld en waren allen door de dolle!
Mijn ouders, familie/schoonfamilie weten het nog niet maar ik weet dat ik het niet lang voor mijn moeder verborgen kan houden omdat ze het anders zelf als ziet/raad
Wil het ook niet langer verborgen houden, gaat het mis dan kunnen ze er ook voor je zijn.

gr. Blije Mama van 3

Vandaag bij mijn ouders geweest en toch verteld voordat ze het in de gaten hebben.
Ze zijn heel verrast en even later stil dat we weer een kindje krijgen maar ook blij voor ons......

even delen....
gr. Blije Mama van 3

Ik wacht tot mijn drie maanden voorbij zijn. Dus ik ga het mijn ouders op de verjaardag van mijn vader vertellen.

Ik ben gewoon bang dat als ik het eerder vertyel iedereen door het dolle is en het dan misgaat. Nee hoe moeilijk het is mijn familie en vrienden moeten nog even wachten hahahaha.

Knuff Inneke

Wij hebben het ook al aan de ouders en schoonouders verteld. Mijn vader dacht dat ik een grapje maakte en de moeders waren door het dolle heen. Die hebben elkaar 's middags nog gebeld.

Ik denk dat ik het mijn beste vriendin aanstaande zondag ga vertellen. Ik heb teruggerekend en bij haar wist ik het blijkbaar al in week 1, toen zij het net wist. Met mijn ouders en schoonouders wil mijn vriend per se wachten, omdat hij ook (net als ik) bang is dat er wat misgaat. Maar het is ook wel fijn dat, mocht er onverhoopt iets misgaan, je iemand hebt om op terug te vallen die het al wist.
Spannend he!

Terug
Bovenaan