Vertellen aan opa en oma

Gister zijn we terug gekomen van ons vakantie en vanavond gaan we dan aan me schoonouders vertellen dat ze opa en oma worden.
Morgen ben ik 10weken en krijg al klein buikje en kan niet meer geheim houden.
Ik ga zo gebakjes halen en mee te nemen vanavond,vind echt spannend om te vertellen.
Hebben jullie dat ook?

Oh heerlijk, heb je een goede vakantie gehad?
Natuurlijk is het superspannend om het te vertellen, maar het is ook zo verschrikkelijk leuk!
Ik ben nu 9 weken zwanger maar wij hebben het ongeveer aan de hele familie verteld nu, hoop wel dat we niet voorbarig zijn geweest en dat alles goed is met ons kindje maar goed dat weten we maandag.
Veel plezier met vertellen vanavond, geniet van het moment is echt heel leuk.

liefs

Dank jullie wel.
Vanmiddag is ook de dame van moeders voor moeders langs geweest dat was ook we leuk ging ze nog een zwangerschap test doen.
Doen jullie daar ook aan mee?
Ik zal morgen vertellen hoe het was.
X

Ik doe al aan moeders voor moeders mee vanaf dat ik 6 weken zwanger was. Ik heb dat bij mijn eerste zwangerschap niet gedaan en daar heb ik eigenlijk best veel spijt van, het kost je namelijk helemaal niet veel moeite en je helpt er wel mensen mee om ook van het mooiste van de wereld te kunnen genieten, Je eigen kindje! Klinkt zo cliche maar er is echt niks mooiers dan kinderen vind ik.
We horen het morgen wel van je!

liefs

Dinsdsgavond hebben we het verteld aan me schoonouders en had een taartje laten maken en grootouders boek mee en me schoonmoeder pakt het boek erbij en ging kijken en drong nog niet helemaal tot haar door en toen kwartje viel hun alle twee tranen in de ogen en buurvrouw werd erbij gehaald, die ook huilen. Was erg leuke avond en vanavond aan me zus vertellen maar op een of andere manier denk ik dat ze het al weet, maar we gaan zien.
Fijne dag...

Terug
Bovenaan