vertellen aan ouders en vrienden

<p>Hoi hoi,</p><p>Wanneer vertellen/vertelden jullie het je ouders en hele goede vrienden?<br />Dus niet de hele wereld, maar echt de mensen die dicht bij je staan.</p><p>En hoe deden jullie dit? :)</p><p>Liefs</p>
 
Hoi!!
Wij konden niet wachten en hebben het onze ouders en alleen zijn beste vriend en mijn beste vriendin al met 5 weken vertelt. Met de gedachte: Als het dan toch mis gaat, vertel je het toch ook. Heb je tenminste steun. 
We hebben baby sokjes ingepakt en zonder iets te verklappen hebben zij deze uitgepakt. Ze waren erg verbaasd en natuurlijk super blij.
 
Vertel het wanneer het voor jou goed voelt. Succes!
 
Wij hadden een fotoboek gemaakt van onze vakantie in Mexico. Achterin hadden we de eerste echo geplakt. We gingen langs om het fotoboek te laten zien. Ze vonden het erg leuk! 
 
Voor mn ouders had ik een shirt gemaakt voor mn vriend waarop stond: be nice to me my girlfriend is pregnant.
en voor mn broer en zus + vriendin en vriend had ik op internet kraskaarten gevonden waar je zelf iets onder de kraslaag kon schrijven. Je kon die laag er dan opplakken en die kon gekrast worden. Aangezien ze met zn 4e waren had ik opgeschreven: wij worden papa mama. 
Zo hadden ze alle 4 een kaart met een van die woorden erop. 
Was echt heel erg leuk!
 
Schoonouders hebben met een week of 10 een mooie echo in een lijstje uitgepakt. Mijn ouders werden verrast met cake met muisjes. Wat ik niet heb kunnen uitvoeren maar wel superleuk vond voor een vriendenavond: speel 30 seconds, en als jij woorden moet omschrijven kies je niet de woorden van het kaartje, maar babywoorden, dus: 'waar verschoon je een baby op?' 'Hoe heet de pijnstilling die bij een bevalling veel wordt gebruikt?' En dan maar wachten wie het doorheeft..
 
Hoihoi, 
Wij hebben het onze ouders en goede vrienden verteld met 8 weken. Reden daarvoor is dat ik al 2 miskramen gehad heb en ook dat met ze gedeeld heb. Ik vond dat ik deze vreugde ook wel vroeg mocht delen.
We hebben een foto gemaakt op een bijzondere plek voor ons, van zijn en mijn schoenen met daar tussenin babyschoenen. Erbij stond een letterbak met de tekst: ‘willen jullie mijn opa en oma zijn?’ Voor de broers/zussen: ‘wil je mijn oom/tante zijn?’. 
Ze staan nu in alle huizen op een prominente plek?. 
 
En met onze vrienden heeft mijn vriend een shirt aangetrokken waar achterop stond ‘papa to be’. Wij kwamen als laatst aan en bij het gedag zeggen was het wachten tot ieman her zag. Dat gebeurde natuurlijk direct! Pas later viel het kwartje dat als hij papa word ik zwanger zou zijn?
 
Wij hebben het met 8 weken aan de ouders verteld (na de eerste echo) en met 9 weken aan broers/zussen opa's oma's en goede vrienden. Wij ook met een shirt voor de verdere familie en voor mijn schoonouders met een boekje van nijntje waarop staat Nijntje logeert bij opa en oma. ze waren heel verast! doe vooral wat voor jou goed voelt op jullie moment!
 
Terug
Bovenaan