vertellen aan ouders

Wat spannend zeg we gaan morgen vertellen dat mijn ouders opa en oma worden van hun eerste kleinkind.
Hebben pas 28 juni de eerste echo. Vind ik lang duren maar moeten geduld hebben.
Ben zondag 6 weken!!!
 
Gefeliciteerd met je zwangerschap !
En veel plezier met vertellen.
Het wachten op de echo duurt inderdaad lang.
Ik heb een vroege echo gehad omdat ik m.b.v. een kliniek zwanger ben geworden. Dan doen ze dat standaard, dat is een voordeel.
Geniet er maar lekker van en voor je het weet is het 28 juni !
 
Gefeliciteerd!!

Veel plezier met vertellen.
Hier net afgelopen week de 1e echo gehad en ik heb het alleen aan een vriendin verteld.
Ik hoop het zo lang mogelijk voor me te houden, maar weet niet of dat gaat lukken ;-).
A.s. woensdag ben ik 10 weken en daarna gaan we het, denk ik, vertellen.
 
Veel plezier met vertellen! Ik ben nu 7 weken maar twijfel elke dag wanneer ik het ga vertellen. Mijn man wil niets liever dan het van de daken schreeuwen, maar ja..... :)

Heb je nog een leuke manier bedacht om het te vertellen?

Liefs!
 
Hallo Dames,

Ik vond het wachten ook lang duren.
Ik ben nu 16 weken en 4 dagen zwanger.
En heb 30 juni de 20 weken echo.
Ook dat duurt lang. Maar zo nu en dan voel ik al wat pruttelen vanbinnen, wat is dat een mooi gevoel.
Daar moeten jullie jammer genoeg nog even mee wachten.
Maar het wachten wordt beloond.

Succes met de rest van de zwangerschap.
Maak er wat van.

groet sjoukje
 
Wij hebben het ook al verteld toen we het wisten (waren toen wel al 6/7 weken) we dachten als het fout gaat kunnen we de steun goed gebruiken!
wij hebben een foto gemaakt van de cb test met zwanger 3+ erop en op de achterkant geschreven; lieve opa en oma, als alles goed gaat kunnen jullie in januari jullie eerste klein kind in je armen houden. xxx de trotse toekomstige papa en mama

was erg leuk, mijn vader trok gelijk de champagne open!
 
Ik ben inmiddels 10,5week en moet nog tot aankomende donderdag wachten op de eerste echo...wachten duurt erg lang! Wij hebben het met 6,5 week verteld.

Geniet van het vertellen, wij hadden een fotolijst met het onderstaande versje ingepakt. Het was een dik fotolijstje, dus vooraan hadden wij roze en blauwe muisjes gedaan. Erg leuk gezicht!

"je kunt mij nog niet horen,
je kunt mij nog niet zien,
maar in december word ik geboren,
mag mijn foto hier dan in misschien?"

 
Terug
Bovenaan