vertellen dat je zwager bent

A

Anoniem

Guest
ik ben zwanger van ons 2de kindje, wie heeft er een leuk idee om het te vertellen?
groetjes

Hoi,

Is vandaag/ deze dagen  geen goed idee om het te vetellen? Mooi kerstkado toch?
Zelf moest ik het gelijk vertellen, want na 5 jaar proberen kon ik echt mijn mond niet dicht houden voor mijn familie. Andere mensen heb ik het verteld nadat ik 15 weken was, omdat het bij mij een keer  bij 15 weken verkeerd was gegaan, en wilde dan niet gaan uitleggen waarom het mis was gegaan als dat ging gebeuren.

Veel succes, en prettige feestdagen! Oh ja nog gefeliciteerd!

grt Suuz 32,2 weken

Hoi,

Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Ik had bij de prenatal een tutje gekocht met de tekst: Opa's lieveling en een flesje met de tekst: Mijn oma is de aller, allerliefste. Nou dit dus aan mijn ouders gegeven en de boodschap kwam natuurlijk meteen over!
De winkels zijn vandaag nog open dus als je het met de kerst wil vertellen is zoiets misschien wel een idee.
Fijne feestdagen!

Groetjes, Patricia

bedankt voor jullie reactie, maar ik wil nog  3 weekjes wachten na de eerste echo en het is de 2de,   dus ik denk er nog even over na.   Bij de eerste waren we net terug van vakantie dus toen hebben we de echo tussen de vakantie foto's gedaan, was erg leuk!

Hi,
Misschien is het een leuk idee, om naar de winkel te gaan hema of iets en daar een slabbertje, rompertje en speeltje te kopen en die mooi inpakken, en dat geven.
Wij hebben het zo gedaan, en is erg grappig.
X

Op internet kan je ook t shirts bestellen voor je oudste kindje en dan bijvoorbeeld er op van Hoera ik wordt een grote broer/zus!

Hoi,

Wij hebben het grote nieuws met de kerstdagen verteld!! Ik had een taart gebakken met daarbovenop de letters 3 augustus en verder roze en blauwe muisjes gestooid. De hint hadden ze al snel door en we hebben heerlijk gesmult bij de thee!!!

Groeten Alice

Terug
Bovenaan