vertellen jullie het mij maar......

A

Anoniem

Guest
oke meiden,

ik snap er niets meer  van.....
vandaag mijn nod..niets..
nu heb ik gisteren en vanochtend testen gedaan.. en na langere tijd hele vage streep..
joeppie dus.. (zou je zeggen..) maar het zijn van die merkloze testen en super goedkoop.. dus ik vandaag naar de apotheek.. dure halen want ja je wil het toch zeker weten... en je raad het al... predictor zegt NEEEEEEEEEE
dus 2vage ja en 1 neeeeeeeeeeeeee
welke test zou ik moeten geloven?? en wat nu te doen?

liefs Annemieke

Hoi Annemieke,
Wat vervelend zeg!! erg furstrerend om zo in onzekerheid te zitten.
Maar goed, denk ik, dat je die derder test gedaan hebt, tenminste als je echt niet zwanger bent.. stel je voor dat je dat niet gedaan had, en je gaat er vanuit dat je zwanger bent en het is uiteindleijk niet zo, dat is volgens mij nog erger!!
Maar goed, na de eerste test dacht je dat natuurlijk ook al, en na de derder test liet je je hoop waarschijnlijk ook al varen, dus eigenlijk net zo erg!
Ik zou denk ik morgen nog een keer testen met een wat duurdere test, alhoewel de goedkope toch ook wel goed zou moeten zijn, of niet?? (anders zou ik ze aanklagen:)
dan ben je al weer een dag verder, en zou de uitslag nog wa duidelijker moeten zijn,
Heel veel succes ermee, en ik duim met je mee voor een goede afloop,
groet, MOON

Hoi Annemieke,
Wat vervelend zeg!! erg furstrerend om zo in onzekerheid te zitten.
Maar goed, denk ik, dat je die derder test gedaan hebt, tenminste als je echt niet zwanger bent.. stel je voor dat je dat niet gedaan had, en je gaat er vanuit dat je zwanger bent en het is uiteindleijk niet zo, dat is volgens mij nog erger!!
Maar goed, na de eerste test dacht je dat natuurlijk ook al, en na de derder test liet je je hoop waarschijnlijk ook al varen, dus eigenlijk net zo erg!
Ik zou denk ik morgen nog een keer testen met een wat duurdere test, alhoewel de goedkope toch ook wel goed zou moeten zijn, of niet?? (anders zou ik ze aanklagen:)
dan ben je al weer een dag verder, en zou de uitslag nog wa duidelijker moeten zijn,
Heel veel succes ermee, en ik duim met je mee voor een goede afloop,
groet, MOON

OH, was ie toch verstuurd...sorry (die stomme site defect ook)

quote: annemieke13 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('28-10-2007 19:46:23'));

oke meiden,

ik snap er niets meer  van.....
vandaag mijn nod..niets..
nu heb ik gisteren en vanochtend testen gedaan.. en na langere tijd hele vage streep..
joeppie dus.. (zou je zeggen..) maar het zijn van die merkloze testen en super goedkoop.. dus ik vandaag naar de apotheek.. dure halen want ja je wil het toch zeker weten... en je raad het al... predictor zegt NEEEEEEEEEE
dus 2vage ja en 1 neeeeeeeeeeeeee
welke test zou ik moeten geloven?? en wat nu te doen?

liefs Annemieke

Wat bedoel je met langere tijd precies? Als je op de verpakking leest staat er meestal na hoeveel tij de test niet meer betrouwbaar is...

Hoi annemieke.
het kan dat als je net zwanger bent en je een test doet waarvoor je heel veel hcg aan moet maken dat hij dan negatief is.
sommige testen zijn heel gevoelig en meten al snel een zwanger schap.
ik heb zelf hele goede ervaringen met de kruidvat test maar een vriendin van mij had zo'n digitale en die geeft zwanger of niet zwanger aan dus dat is ook wel makkelijk.
succes verder.
gr lisette

hoi hoi meiden

ik heb de matcare testen gebruikt..
die gaven positief aan... maar hebben ze mij verteld.. die zijn gevoeliger..
die reageren al op 25ml(????)de predictor en clearbleu pas bij 50ml...(????)
Nu zou mijn nod 28okt zijn maar mijn eisprong was niet 14okt maar 17of18 okt..
dus het kan zijn dat mijn hcg waarden nog niet hoog genoeg is..
De matcare test heb ik wel later dan half uur afgelezen... want..
vriendin van mij had die test ook gedaan en daarbij kwam de positieve test pas 'savonds eruit..vandaar dat ik mijn testen uit de prullenbak had gehaald..en toen zag ik de errug vage extra streep..
dus ik heb veel HOOP
duimen jullie voor mij

liefs Annemieke

hoi,

Ook de testen van matcare mag je na 10 min/15 min niet meer aflezen, dat een vriendin van jou dit had is best vaag en ook mazzel dat ze dus wel zwanger was, want lijntjes die niet binnen de tijd verschijnen zijn gewoon niet geldig.

Natuurlijk hoop ik voor je dat je wel zwanger bent en dat je snel een duidelijke posie test in handen heb, maar nogmaals hoop niet teveel. en zeker niet buiten de tijd.

xxx Bambi

Terug
Bovenaan