vertellen op het werk

as dinsdag heb ik mijn echo, ik verwacht dan 10 weken te zijn.
En dan, wanneer vertellen we het aan de ouders en vrienden en voor mij spannend, wanneer vertel ik het op het werk.
Ik ga namelijk iemand vervangen die zwanger is en zal zelf eerder met verlof moeten, dan dat zij terug is van verlof (2-4 weken). Ik heb zelf om deze functie gevraagd, dus ben heeeeel benieuwd hoe mijn leidinggevende gaat reageren. Ze riep namelijk toen direct: dan mag jij niet zwanger worden, alsof zij daar invloed op heeft. Degene die ik ga vervangen zal het ws wel leuk voor me vinden, maar blijft wel spannend.

hey

ow dat is een dubbel gevoel.
ze moeten allang blij zijn dat je aan het het eind van haar zwangerschap verlof gaat die maand zullen ze heus wel een anedre optie hebben. moeten ze anedrs maar onder andere mensen verdelen of zo moet jij je niet druk om maken hoor!! je hebt nu genoeg aan je hoofd!

ik ben nu 10 weken en 1 dag. ik vertel morgen mn werkgever dat ik zwanger ben.

heb liever dat ze het van mij horen dan van een ander ik werk in hetzelfde dorp dan dat ik woon dus vandaar.

succes

Ja dat is even spannend!! Denk je dat je het verlof nu wel gewoon kunt doen? Ha ik dacht dat je vandaag echo had, ik ook weer dinsdag, maar dan pas 8.2 weken...
Ik om 12.15 u. Balen, m'n man kan dan niet mee :-( de vorige x was hij er wel bij, maar nu lukt t niet.

Ik wacht nog met vertellen tot volgende echo, 12 wk, maar hier zijn wel al mensen die t weten.

X

Ik heb het best snel verteld op mijn werk omdat ik best zwaar werk doe en ik geen risico's wil lopen
eerst heb ik het tegen een aantal clienten verteld dat sommige handelingen die al niet verantwoord zijn nu helemaal niet in orde zijn en hier hebben we een oplossing voor bedacht .
Daarna heb ik mijn lm-er ingelicht en met hem heb ik nog een gesprek over mijn werktijden ik werk voornamelijk avond en nachtdiensten maar ben zo ontzettend moe en brak dat het me heel veel moeite kost om die 8,5 uur door te komen .

Overigens kan jou leidinggevende wel willen dat je niet zwanger wordt maar daar heeft zij totaal niets over te zeggen en zal dan toch een oplossing moeten bedenken .

thanx allemaal, ik merk nu ik langer zwanger ben en het zelf een plekje heb gegeven, ik er ook relaxter in sta. Morgen echo ik verwacht dan 10 wk, gaan we volgende week de ouders etc vertellen en daarna op het werk.Dus bij 12 week. Ik voel me goed, heb in vergelijk met de vorige keer minder klachten en de ergste misselijkheid lijkt alweer voorbij te zijn. Heel raar, maar ik ben er wel blij mee.

Terug
Bovenaan