Vertellen op werk

Nou, ik heb het gisteren op het werk verteld en gelukkig reageerde mijn baas erg positief, ze hadden het al verwacht ha ha! Ben opgelucht dat iedereen het nu weet en ik ongegeneerd mijn positiemode kan dragen (buikje is niet meer echt te verbergen!) en een beetje begrip kan krijgen als ik me ziek of doodmoe voel...

Hebben jullie het al verteld? Waarom wel of niet?
Of plannen wanneer je het wel gaat vertellen?
En hoe reageren ze??

Groetjes, Karin
10+1 weken

Hoi,

Ik heb het vrij snel op mijn werk verteld( met 5 weken al)
Ik werk met eten en moet regelmatig zwaar tillen.
Dus ik moest wel, moest er qua werk meteen rekening mee houden.

Op mijn werk wisten ze dat we er mee bezig waren(althans de meest directe collega's) dus was geen verrassing.

Ik werk momenteel voor 50% omdat ik zo moe en misselijk ben dat ik niet anders kan.
Heb ook aangepast werk want met eten werken is nu geen optie.
Beetje administratie welke dat op ene kantoor.

Groetjes

Hoi !!
Ik moest het vanwege mijn misselijkheid ook al snel vertellen. Ik zit al twee weken in de ziektewet en ben pas ongeveer 8 weken zwanger. Iedereen reageert trouwens erg positief en tonen echt heel veel begrip.

Groetjes Birgit

Ik ga het volgende week vertellen ( op de dag dat ik ook de echo heb) dan zeg ik dat ik niet naar de huisarts moet (zoals in de agenda staat) maar dat ik weg moet voor een echo. Heb het niet eerder verteld omdat ik in de zorg werk en ik wil voorkomen dat clienten het al in een vroeg stadium weten. (en je weet maar nooit wat ze toch in de wandelgangen dan opvangen)
Het is wel de tweede dus het wordt wel verwacht dat er nog eentje komt.

Hoi,

Ik heb het dinsdag op mijn werk verteld. Ik heb getrakteerd op cake met muisjes.

Het is ook voor ons de tweede. Dus niemand was echt geschoikt!
Iedereen was wel erg blij!

hoi ik heb het bij de eerste na de eerste echo verteld,maar nu eerder ,want ik werk met drie vrouwen samen en daar zijn al twee van zwanger dus ik was nummer drie.ze konden er gelukkig erg om lachen.ik wens je veel sucses verder met je zwangerschap.

Ik heb het verteld na de 2e echo (eerste was erg onduidelijk dus ook onzeker)
Ik was best wel  zenuwachtig want ik werk er net een half jaartje en half juli liep mijn contract af (wat verlengt is). Maar  ze reageerden erg positief. Ja met vrouwen onder de 50 kun je dat verwachten he?
Ik heb nu de foto van de echo op mijn pc staan in afwachting wie het gaat zien...

veel succes allemaal met het nieuws brengen!

Liefs Moon

Terug
Bovenaan