vertellen op werk

Goedemorgen allemaal!

Hebben jullie het al op t werk verteld? Ik heb vanavond de 12wk echo (zoooooooo'n zin in!!!) En dan ga k het morgen vertellen. En daarna ben k lekker vrij met kerst enzo. Ben zo benieuwd naar de reacties, maar ja morgen dus? Hebben jullie het al verteld?

X

Hoi hoi,

Ik heb vanmiddag mijn 2e echo, de termijnecho. Ik denk dat ik rond de 11 a 12 weken ben...
Ik ben van plan om het morgen op mijn werk te vertellen. Ik zou het vorige week al vertellen, maar aangezien mijn collega's net wat meer aan hun hoofd hadden en niet in een positieve stemming waren, heb ik besloten om nog maar een weekje te wachten.

Wij wilden het eigenlijk met sinterklaas vertellen, ik zou dan 10 weken zijn, maar helaas werd ik met de 7 weken heel erg ziek en kon ik het voor de werkgever niet meer verborgen houden, met de 8 weken verteld en zit ondertussen 5 weken thuis :(
Toen ik het op het werk heb verteld ook maar besloten het bekend te maken aan de familie, zou het vervelend vinden als ze het via via zouden horen van een ander.
Geniet van de zwangerschap!

Liefs

ook bij mij op het werk weten ze inmiddels dat ik zwanger ben, nu bij de vierde heb ik met bijna 12 weken al echt een buikje en valt deze ook niet meer te verbergen
Dus bij ons weet eigenlijk iedereen het wel :)

Ik heb het met 5,5 week al moeten vertellen. Toen ze dachten dat ik geopereerd moest worden aan een buiten baarmoederlijke zwangerschap en ik 's nachts de nacht in zou moeten.
Gelukkig was het loos alarm maar weten ze het op werk dus al wel.
Nu ondertussen 11weken +2 dagen. En a.s dinsdag de intake met VK

Nou heb net de termijnecho gehad en alles zag er goed uit. En onze vk zei we kunnen het van de daken schreeuwen nu, want de kans op een mk is nu zooo klein. Dus morgen op werk vertellen en geen sneaky gedoe meer! Yeahh

Terug
Bovenaan