vertellen ouders/schoonouders/broers/zussen.

Hoi allemaal.
Ik ben ongeveer 4 weken zwanger nu wil ik het graag tegen mijn naaste familie vertellen, maar wel op een leuke /speciale manier..
heeft iemand toevallig leuke ideetjes??
liefs mlntjee

Als eerste van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!

Je kan voor de opa's en oma's bijv een leuke romper met tekst erop kopen! Je hebt nu van die rompers met bijv> ik heb de leukste opa / oma te koop! Inpakken en dan geven! Onwijs leuk idee.

Maar er zullen vast nog meer leuke ideeen zijn. Een babytaart laten maken en dan mensen uitnodigen en de taart op tafel zetten.

Succes en laat ons weten wat je doet!

Groetjes Jessica

Heb hetzelfde! Wilde iets leuks doen, maar stress werd toch teveel helaas :(

Wellicht iets voor de schoonouders ;) Is toch anders!

Voor broers en zussen houden wij het nog even geheim!

Idd, gefeliciteerd!

Allereest van harte gefeliciteerd!
Je kan ook bij de bakker van die lekkere chocolaatjes kopen met blauw wit en rose wit spikkeltje erop net soort beschuitjes met muisjes erop! heel lekker en dan een kaartje erbij maken met een tekst in de trant van
Zin om in mei op kraamvisite te komen?

Succes met bedenken!

Gefeliciteerd!!
Ik had een bos bloemen gekocht voor mijn ouders met blauwe en roze bloemen en voor allebei een romper ingepakt.Op het kaartje van de bloemen had ik gezet: de cadeautjes bieden meer duidelijkheid! Mijn ouders wisten vrijwel meteen wat we ze duidelijk wouden maken en moesten allebei huilen van blijdschap!
Succes en we horen wel wat het geworden is!!
Groetjes Chantal

Hoi,
Wij hadden ook van die chocolaatjes met roze en blauwe muisjes erop gekocht bij de bonbonwinkel. Aan het zakje hadden we een kaartje gehangen met daarop: Hoera, in mei komt er een kleintje bij! (hebben namelijk van beide kanten al neefjes en nichtjes)

Bij het lezen van het kaartje wist iedereen ((schoon)ouders, broers en zussen) genoeg, ze maakte het zakje in eerste instantie niet eens open hahaha. Er kwamen meteen tranen en felicitaties. Was erg leuk! Groetjes

Ik heb ze gewoon verteld. hihihi... Maar ik heb gewacht tot ik 8 weken was.

Heb je al meedere kinderen? Dan kan je die ook een t-shirt aantrekken "ik wordt grote broer/zus"

Terug
Bovenaan