vertellen ???

Hallo allemaal,

Ik ben helaas nog niet zwanger. We zijn nu ruim een jaar bezig en zitten nog helemaal aan het begin van de "molen ". Het nakijken van sperma, inwendige echo's ed.

Ik ben erg benieuwd hoe jullie het allemaal hebben aangepakt op het werk.

Ik weet ook helemaal niet hoe vaak ik straks naar het ziekenhuis moet, maar heb sterk het gevoel het nu te moeten vertellen.

Ik werk hier in een zeer klein bedrijf (3 mensen) en werk dus zeer nauw met mijn baas samen.

Kan toch niet steeds maar blijven liegen ?

Laten jullie iets van jullie horen, hoe jullie dit soort dingen hebben aangepakt ??

Liefs Pop

Ik heb het ook aan mijn baas verteld.
Is wel beter dan begrijpen ze het teminste als ik me een keer niet goed voel of niet lekker in mijn vel zit dan is het altijd wel prettig als je er met andere over kan praten.
gr niem

Hoi pop,

Ik heb nog niets verteld op mijn werk. Maar ik was het wel van plan om snel te doen. Omdat het het einde van het jaar is ben ik dagen aan het opmaken. Het was dus heel gemakkelijk om af en toe een dag of een middag vrij te nemen. Smoesjes van 'heel nodig een middag moeten gaan winkelen met een vriendin zonder haar kinderen' en dat soort dingen heb ik gebruikt. Dat zijn acties die ze van mij gewent zijn. Ook heb ik soms vrij genomen zonder iets te zeggen.
Alleen kan zoiets niet te lang doorgaan voordat het gaat opvallen. Dan is vertellen de beste optie.

Succes er mee. Fen

Hallo Pop,
Ik heb besloten om het voorlopig nog niet te vertellen op mijn werk omdat ik niet wil dat iedereen iedere keer vraagt hoe het nu gaat en of ik nu nog niet zwanger ben. Nu heb ik de mazzel dat ik rond half drie naar huis gaan en dus mijn afspraken makkelijk kan combineren. Mijn vriend die werkt echter volle dagen en die moet wel iedere keer iets verzinnen. Bij hem is het ook geen optie om te vertellen wat er aan de hand want ik ben bang dat dan heel onze omgeving binnen no time weet wat er bij ons speelt. Het is maar net wat je prettig vind om te doen. De mensen die er wel vanaf weten vragen er heel vaak naar. Ik weet wel dat dat uit belangstelling is maar ik moet eerlijk zeggen dat ik het prettig vind dat er een hoop mensen zijn die het niet weten zodat ze tenminste over andere dingen met me praten. Aan de andere kant is het ook zo dat ze dan wel op je werk weten waarom je af en toe zo off color bent.
Succes ermee.
Groetjes
patricia

Ik zou het wel vertellen. Het kan zijn dat je nare berichten krijgt van je gyn en dan voel je je echt niet fijn en misschien wel prikkelbaar. Als je werkgever hiervan weet kan hij/zij hiermee rekening houden en krijg je ook niet van die vervelende vragen.

suc6 Wen

Beste Pop!

Ik ben het helemaal met F.en niem eens! Mijn baas is er ook van op de hoogte. Onze families en onze vrienden weten er ook van. Het is niets om je voor te schamen - het is nou eenmal zo! Ik heb er geen moeite mee, om erover te praten. Mij heeft het zelfs geholpen de situatie makkelijker te accepteren. En hoe meer je erover praat, hoe meer mensen je tegenkomt die het zelfde meemaken als jullie!
En wat niem zegt: je kan op begrip rekenen als je een keer een slechte dag hebt.

Ik wens jullie in ieder geval ontzettend veel succes met alle onderzoeken!

Liefs,
U.

Ik heb het op het werk aan mijn directe baas verteld. Je hoeft natuurlijk niet de inhoudelijke dingen te vertellen , alleen dat je af en toe naar het zkh moet. Wij zijn na alle onderzoeken aan de Clomid begonnen en ik moet per cycles 3 keer naar het zhk ongeveer maar dan ben ik binnen een uur weer op de zak dus dat valt wel mee. Ik heb alleen natuurlijk geen idee wekle behandelingen jullie gaan krijgen!
Succes er mee in ieder geval!

Terug
Bovenaan