vertellen

Hallo dames,

Wat ik echt nog helemaal niet weet is hoe het aan iedereen ga vertellen en wanneer! Ik zit erover te denken om mijn ouders en schoonouders volgende week vast in te lichten en mijn zusjes dan ook maar vast (mijn moeder kan anders toch haar mond niet houden, hihi) Maar ik weet echt niet hoe ik erover moet beginnen.
Het was namelijk niet heel erg gepland en het zal voor de meesten best een schok zijn.
Hebben jullie tips voor mij om het leuk te brengen?

Liefs

Babysokjes inpakken met een leuke tekst of een rompertje/slabber. Echo foto heb je nog niet, toch? Anders kon je daar wat mee.

Pfff, sorry kan niet zoveel bedenken. Ik had zelf bij ons mannetje een beeldje zelf gemaakt en nu gaan we ons mannetje met sinterklaas een shirtje aan trekken GROTE BROER. Het valt niet erg op, want het staat op de rupsbanden van de graafmachine...

Liefs grote broer

haay haay,
wij gaan een fotolijstje geven met een gedichtje er op.. deze gaan we geven wanneer weten we nog niet.. we wilde het met kerst geven maar ik weet niet of ik dan wel mijn mond kan houden!
de vorige 2 keren hebben wij het met 6 weken verteld en toen kreeg ik natuurlijk wel heel veel steun tijdens mijn miskramen.. maar ja!!!

verder vind ik rompertje/slabber ook erg leuk idee!

veel succes...

liefs shaan

Hoi Appeltje,

Ik had voor mijn dochter de test ingepakt en die dacht dat het een hint was voor haar ha ha en toe wees ik naar het schermpje ZWANGER En toen gilden ze het uit van blijtschap. Mij anderen zoon lag nog te slapen en hij deed zijn ogen open met de test voor zijn neus die begreep het gelijk en pakte me beet. Ben benieuwd wat je gaat doen.
xxx Marjolein

Hoi,

We hebben het gistern tegen onze ouders verteld. eerst mijn schoonouders, ik had voor hun hele lieve sokjes ingepakt. Mijn schoonmoeder pakte ze uit en vond ze wel lief maar snapte niet wat ze ermee aanmoest, haha. Pas toen ik het vertelde snapte ze wat er aan de hand was en sprong uit haar stoel avn blijdschap!
Mijn moeder zei dat ze het al lang in de gaten had (het zal ook weer niet!). Mijn vader zat te glunderen op zijn stoel. We kregen nog wel te horen dat we wel weer elke keer voor grote verrassingen zorgen. Tja, ik ben 23 en moet nog anderhalf jaar studeren, zat nog niet echt in de planning, toch was iedereen heel blij en ervan overtuigd dat het ons gaat lukken!
Fijn om steun te krijgen.

kus appeltje86

Terug
Bovenaan