vertellen

Hoi

Ik weet niet of het al een keer gevraagd is maar weten jullie al wanneer en hoe jullie aan de familie gaan vertellen?

Wij gaan pas als ik 12 wk ben vertellen. Bij de septemberforum las ik een leuk kraam traktatie . En dacht die gebruik ik om bekent te maken als we 12wk zijn. Ben in sept jarig maar wil dan gaan vieren in okt. En dan soesjes met witte chocola en muisjes erop trakteren van plaats gebak. Bij ons 1ste kindje hadden we op mijn mans verjaardag beschuit met muisjes gedaan. Dan is dit wel een leuke opvolger !!!

Liefs

Dat is wel een leuk idee zeg!
wij hebben het onze ouders al meteen verteld en al wat meerdere mensen.
over een weekje als we weer een goede echo hebben gehad mag iedereen het weten.
liefs jootje

Bij ons weet iedereen het al! op mijn werk heb ik het gewoon verteld vanwege de til werkzaamheden die ik nu niet meer doe en ze waren allemaal blij voor ons.

Tegen mijn ouders hebben we he het weekend verteld onze zoon gaf mijn ouders en mijn schoonmoeder een roos met kaartje daar stond op" ik ben stoer en wordt grote broer"

De rest van mijn broers en zussen hebben we het ook verteld onze zoon had een shirt aan met de tekst stoer ik wordt grote broer.

Alle reacties waren fantastisch.

Morgenavond mogen we voor de 3de echo spannend.

Liefs RH

Hoi,

Wij gaan het over 2 weken vertellen .. (ben nu 7 weken) ook omdat ik het zo graag wil vertellen maar ook om praktische reden; binnenkort gaan we een weekje weg met familie.+ een dagje pretpark, dan wordt het wel een sport om het verborgen te houden,( heb nu wel een goede reden om niet in elke achtbaan te moeten ;) ) hihi.. tja en als je de ene familie vertelt..is het wel zo leuk dat de familie v mn man het ook hoort ;) dus op de echo moeten ze ff wachten,maar weer om iets naar uit te kijken :)

De mensen waarmee je close bent, met wie je het ook deelt als het mis gaat..(ga je natuurlijk niet vanuit) hoef je denk ik niet tot de 12e week te wachten..

Veel plezier met vertellen..
'Als je geluk deelt, wordt het groter'

Groetjes

Hey,

Ik heb het mijn (schoon)ouders, zus en (schoon)broer verteld. Voor de rest nog niemand. De rest krijgt het te horen als ik 12 weken dus nog 3 weekjes volhouden, maar moet toegeven is wel heel moeilijk haha.
Succes.

Liefs

RH leuke manier van vertellen !! :)

kw26 inderdaad wel handig om te vertellen als je naar een pretpark gaat.
Bij ons is voornamelijk mijn man die de eerste 12 wk stil wil houden. Ik heb het wel stiekum tegen me beste vriedin verteld en ben heel blij met dit forum! Me ouders zijn zelf voorstanders van na 12 wk pas vertellen die vinden dat je eerst lekker met zijn tweetjes moet genieten voor dat de rest zich mee gaat bemoeien. En dat ben ik wel een beetje mee eens. Maar ieder moet het zelf weten wanneer ze vertellen :).

yfke ik hoop ook dat ik vol hou tot 15 okt om stil te houden hihihi.

Liefs

Terug
Bovenaan