Vertellen

Het liefste schreeuw ik van de daken dat ik weer zwanger ben maar we twijfelen nog wanneer we het gaan vertellen, met Pasen, mijn verjaardag, na de eerste echo of met de verjaardag van onze kleine meid.
Weten jullie al wanneer en hoe je het gaat vertellen?

Lieve Ukkietje,

Dat is lastig beslissen hé? Het zijn allemaal zulke leuke data om het te vertellen....Je moet vooral doen waar jij je goed bij voelt, dat is het aller, aller belangrijkste!

Wij hebben het gelijk aan iedereen verteld maar konden daar ook niet omheen, na de IUI weet je nou eenmaal 2 weken later of het raak is of niet, als we niet hadden verteld, had iedereen diezelfde week nog aan de telefoon gehangen ;-)

Als we zelf hadden mogen kiezen en op de natuurlijke manier zwanger waren geworden dan hadden we nog wel even samen ons geheimpje gehouden en het pas na een eerste echo verteld maar goed....het is (helaas) bij ons anders gelopen maar hoe vroeg je het ook verteld, de reacties zijn echt werelds!! :)

Liefs Lynn.

:) Wij willen het deze keer iets langer stil houden, gewoon als een geheimpje van ons!!! Bij de eerste hebben we het heel snel vertelt (7 weken) maar nu willen we denk ik toch even de echo afwachten...

Ligt eraan of mn man dat zo lang voor zich kan houden haha!

Ik denk dat ik het met moederdag ga vertellen. Ik ben dan bijna 12 weken.
Bij mijn zoon heb ik het met 10 weken verteld.
ik weet alleen niet of ik het zo lang vol hou. Ik zou het ook het liefst rond bazuinen, maar het is nog zo pril. Eerst maar eens zien of het echt zo is. (echo).
Kan het namelijk nog steeds niet geloven.
De test zegt van wel, maar heb toch ook een kleine bloeding gehad 2 dagen voor nod.

Terug
Bovenaan