Vertellen...

Hier en daar zag ik al iets staan over meiden die al iets verteld hebben aan hun directe omgeving....

Wel leuk om dat in 1 topic te hebben, om zo verschil te kunnen zien....

Om maar van wal te steken, wij zeiden toen we er achter kwamen dat we zwanger waren... nou we vertellen het met de verjaardag van onze zoon.... zijn dan 10 en halve week....

Maar weet ook dat we begonnen zijn met vertellen van onze vorige zwangerschap na de goeie echo met 7 weken.... Ik brand van verlangen om het grote nieuws naar buiten te brengen.... maarja beloofd is beloofd....
Kan mn buikje al haast niet meer inhouden, bij mn zoon was ik in de herfst zwanger (begin) dus kon het verhullen onder een trui, maarja op mn werk is et heel erg warm dus een tshirt is wel nodig.... En aangezien het al mei is, draag je toch niet echt meer dikke kleren.... Dus zei gisteren tegen mn lief, als mn buikie doorzet als dit, dan lukt het echt niet hoor om het zolang verborgen te houden.... Nou zegt ie laten we eerst de echo volgende week maar even afwachten dan weten we of we 7week of 11 zijn en beslissen dan wel opnieuw... Maargoed ga echt uit van nu 6+2 dus dan 7+1, maar als alles goed lijkt mag familie en vriendinnen het van mij wel weten, dan zijn ze er in elk geval ook voor je als het niet goed gaat....

Hoe voelen jullie dat?

Ja moeilijk he om dit geweldige nieuws niet te kunnen delen??
Een paar zeer goede vriendinnen waren op de hoogte van ons clomid gebruik, ja ik moest dat ook 'kwijt'. Ik heb hen dan ook meteen afgelopen dinsdag ingelicht. Zij staan verder van onze ouders af en vertellen echt niets door.
Maar ja, wij zeiden ook, 'vaderdag!' dan zijn we bijna 11 weken....maar ik denk ook niet dat wij dat gaan redden-:) Het is onze derde, ben wel slank maar ik denk dat het weer sneller gaat groeien dan bij de tweede haha!
Dus nu hebben we afgesproken na de eerste echo, dan zijn we tussen de 7-8 weken, onze ouders in te lichten en na de 11-12 weken gaan we het uitschreeuwen!

Voor nu weten jullie ons grootste geheim!

Hoi,

We hebben het ook al vertelt tegen de ouders en broers en zussen. Ook heb ik het tegen mijn baas al wel gezegt aangezien ik nogal zwaar lichamelijk werk doe.

zou het ook graag aan iedereen willen vertellen maar wacht toch de echo nog af. Als die goed is willen we het aan de rest op mijn verjaardag vertellen. We hebben een shirtje van ons dochtertje met de tekst " straks speel ik niet meer in mijn ( op de achterkant een eendje ) "

succes.

x

hey meiden..

wij hebben het alleen nog maar onze beste vrienden verteld omdat die alles wisten van de behandelingen voor IUI..
dus hun hebben wij het verteld..
onze ouders komen later aan bod we hebben nog geen idee wanneer waarschijnlijk na de 1e echo zodat we meer het gevoel hebben dat het goed zit.

p.s. hebben jullie moeders voor moeders al ingeschakeld?

xxx

Jup we zijn al een week in et kannetje aan et plassen, ga straks mn flessen wisselen....
Ga straks naar 2 vriendinnen toe (ivm en verjaardag... )
hoop zo dat het lukt om mn mond te houden....

Helaas ik mag niet meedoen omdat ik bij mijn eerste een bloedtransfusie heb gehad.
Voor de zekerheid van de week nog eens gebeld.
Helaas, ik had het graag gedaan!

Terug
Bovenaan