Vertellen

Hoi,

Hebben jullie het al verteld? En hoe hebben jullie dit gedaan?

Wij hebben het alleen aan onze ouders verteld d.m.v. een kaartje dat onze dochter gaf. Ze dachten allebei dat is een verjaardagsuitnodiging (ze is eind okotber jarig) totdat ze het gedichtje lazen.

Verder willen wij het pas vertellen na de eerste echo.

Groetjes Ydem

Ik heb het alleen aan mijn beste vriendin verteld. Ik moest het toch echt aan iemand kwijt. Aan ouders en familie wachten we denk ik tot na de 13 weken. dat hebben we bij de jongste ook gedaan. dan is het meeste risico voor een miskraam voorbij. Mijn oudste hadden we toen der tijd een shirt aangedaan met ik ben stoer aan de voorkant en op de achterkant want ik wordt grote broer... Maar ik weet natuurlijk niet hoe snel je al aan mijn buik kan zien dat ik zwanger ben dan moeten we het wel eerder vertellen. Het is onze derde en men zegt dat je het dan al veel sneller kan zien.

Hier ook de 3e op komst. Als het zo uit komt vertellen we het gewoon. Alleen niet aan mijn schoonmoeder want die wordt heel nerveus van het idee dat het nog mis kan gaan dus die wil het pas na 12 wk weten. Alsof er daarna niks meer kan gebeuren, maargoed.

Ik heb het alleen me moeder verteld. Wij zitten namelijk in de mm en heb vorig jaar aug eerste miskraam gehad. Afgelopen juni 2e miskraam en ben toen gecuretterd. Hierdoor vind ik het allemaal erg spannend en moet ik het gewoon kwijt. De rest van onze ouders en broers en zussen vertellen we het na de eerste goede echo. Mijn schoonmoeder gaat namelijk nog meer stressen dan dat ik op dit moment zal doen, en daar heb ik echt geen zin.

schoonmoeders vinden het bij de meeste eng zie ik haha bij ons ook die wil het ook niet eerder weten dan 12wk.

Ik heb het alleen mn vader verteld ik heb daar n enorme goede band mee. bij de rest wachten we nog tot de eerste goede echo.

We willen dan de echo in een fotolijst geven, en cupcakes bakken met rozewitblauwe muisjes erop, in een bakje van de bakker meenemen, en willen dan zeggen dat we nog taart over hadden. :)

liefs Linda

Terug
Bovenaan