vertellen

vrijdag bij mij ouders geweest zus was op skype een mooi momend ons geheim te vertellen
ze waren erg verast en blij voor ons
zo naar me schoonouders ben heel benieuwd hoe hun gaan reageeren
nu druk op de slaap kamer bezich pfff overal is het een puimhoop

Hoi majolie, dit word ook ons derde kindje...
Ik ben nu 10.3 en willen het eigenlijk de kids wel gaan vertellen...ik heb afgelopen donderdag nog een echo gehad en die was goed...ik heb natuurlijk die translocatie van mijn chromosomen....iedere zwangerschap blijft nAtuurlijk spannend en men zegt dat die translocatie van mij wel zodanig is dat dit kort in de zwangerschap word afgebroken....zover als nu ben ik al die keren nog niet weer geweest...
Het is en blijft voor iedereen spannend, maar ik wil niemand teleurstellen....m'n dochter zou het geweldig vinden een broertje of zusje erbij....
Verder weet alleen een goede vriend en vriendin het bij ons, ook mijne ouders en schoonmoeder weten nog van niets...zal voor hen ook wel als een schok komen...denk niet dat ze het meer verwachten....

spannend dus!!
wat ik mijnkinderen 4 en bijna 7 heb verteld dat mama een baby in de buik heeft en dat we zo naar de verloskundige gaan en we in de buik kunnen kijken met een echo maar dat soms een baby een slecht hartje heeft en dan al in de buik van de mama dood gaat zo dat de baby geen pijn heeft
dus heb ze wel voor berijd op een eventuwele miskraam want laten we eerlijk zijn we horen zo veel om ons heen en voor mijn gevoel kon ik niet drie keer zwanger raken zonder problemen
jee wat spannend vor jullie laat je het me weten als je het gaat vertellen dat zal ik graag willen weten goed!

ohhh wat leuk om zulk mooi nieuws te vertellen. Wat mooi hoe je het aan je kinderen hebt uitgelegd. Dat lijkt me zoals Suto ook zegt wel lastig, omdat je ze eigenljk niet wil teleurstellen. Maar ja, bijna 13 weken is natuurlijk wel een mooie tijd

Terug
Bovenaan