Vertelt aan familie

Hallo dames,

nou ik heb het van het weekend verteld aan mijn familie en schoonfamilie. Ze waren allemaal blij de ene gelijk en andere na de vraag zijn jullie zelf blij. Wat ik eigenlijk een rare vraag vind maar goed. Het kwam bij de meerderheid als bom bij heldere hemel want de meeste wisten niet dat wij voor een 2de kindje bezig waren dus dat was wel leuk.

Nou dat was het eigenlijk.

Groetjes en veel Liefs Wendy
Ben zo blij dat ik het vertelt heb.
 
Dag Wendy,

Ik heb het dit weekend ook aan de familie verteld. Mijn familie was enthousiast, wel zeer verrast, want niemand had verwacht dat we een 3de kindje gingen krijgen (wij trouwens ook niet) maar ze zagen het allemaal zitten. Mijn schoonfamilie was niet zo enthousiast. Ze zeiden wel proficiat maar het was niet gemeend. Ze zeiden dat ze geschockeerd waren. Na een tijdje draaiden ze wel bij maar in het begin  zag je ze zien  zo van 'o nee, ocharme'  Al bij al viel het goed mee
Nu nog op het werk en vrienden en dan weet iedereen het
groetjes,
Kirsten
 
 
Dag Wendy,

Ik heb het dit weekend ook aan de familie verteld. Mijn familie was enthousiast, wel zeer verrast, want niemand had verwacht dat we een 3de kindje gingen krijgen (wij trouwens ook niet) maar ze zagen het allemaal zitten. Mijn schoonfamilie was niet zo enthousiast. Ze zeiden wel proficiat maar het was niet gemeend. Ze zeiden dat ze geschockeerd waren. Na een tijdje draaiden ze wel bij maar in het begin  zag je ze zien  zo van 'o nee, ocharme'  Al bij al viel het goed mee
Nu nog op het werk en vrienden en dan weet iedereen het
groetjes,
Kirsten
 
 
Terug
Bovenaan