Vertelt....

Lieve meiden,

Gisteravond ben ik naar mijn zus gegaan, heb daar een bakkie koffie gedronken en toen heb ik het vertelt... Moest wel 10 x moed verzamelen, maar uiteindelijk heb ik het toch gezegd....

Ze vond het heel lief dat ik het als eerste tegen haar vertelde en zei dat ze blij voor ons was. Ik zag dat ze het heel moeilijk vond, maar natuurlijk vond ze het heel fijn voor ons. Ik weet ook wel dat ze niemand de weg gunt die zij moeten gaan, maar als je het zelf zo graag wilt is en blijft het moeilijk!

Ze vertelde ook dat als ik het 2 weken geleden had vertelt, ze niet zou hebben geweten hoe ze zou hebben gereageerd omdat ze toen zo dramatisch slecht in haar vel zat. Nu ging het veel beter.

Dus al met al, het was heel moeilijk om te vertellen. Maar ben toch heel blij dat ik het op deze manier heb gedaan!

Liefs en een fijn weekend!

Ik heb echt een super lieve zus, en ja... ik blijf gewoon hopen en bidden dat ze de volgende terugplaatsing ook zwanger zal worden!!!!!

Ik gun het haar zo! Ik vond haar reactie ook echt super lief!

Heel knap van je en wat heb je een lieve zus! Ik hoop ook heel erg voor hun dat het gauw mag lukken want (uit ervaring) ik weet hoe het is als iedereen om je heen zwanger wordt en het bij jezelf niet lukt.
Fijn dat ze zo positief reageerde en goed dat je het haar als eerste hebt verteld.

Liefs Lynn.

Hé wat goed van jou en ook van haar joh!! Kan me voorstellen dat je echt opgelucht bent, en fijn dat de timing ook goed was!

En binnenkort volgt de rest, leuk joh!!

Knap hoor dat je het verteld hebt! Ik begrijp dat het verschrikkelijk moeilijk voor je zus moet zijn , maar ergens zal ze (op zijn tijd) echt heel blij zijn want ze krijgt nu wel een neefje of nichtje!

Knap van je. Ik weet ongeveer hoe het moet zijn om aan mensen te vertellen waar niet makkelijk bij gaat of helemaal niet meer gaat.

Mijn vriendin heb ik het direct de volgende dag verteld. Zij kan geen kinderen meer krijgen omdat ze bij de tweede zwangerschap haar baarmoeder is verloren. Zit een heel verhaal aan vast...
We moeten het mijn schoonzussen het nog vertellen. 1 daarvan probeert al bijna 5 jaar kinderen te krijgen maar dat lukt niet. Zit verder ook niet in een medische molen omdat ze nu wat anders aan hun hoofden hebben.
Mijn andere schoonzus heeft een paar maanden een miskraam gehad met 11 weken. Vind het lastig om het ze te vertellen.
Volgende week vertellen we met moederdag het mijn schoonouders en dan ook de broers en zussen met aanhang. En dan weet bijna iedereen het bij ons. Misschien een beetje optijd (nu bijna 7 weken zwanger), maar als het mis gaat horen ze het ook.

Terug
Bovenaan