Vertelt...

Gister aan me ouders en me zusje vertelt. Ze waren erg blij. Ben nu samen me zusje zwanger, erg leuk. We zijn samen voor begonnen voor de eerste, bij haar wilde het niet zo lukken en is nu van de eerste zwanger en ik van de tweede. Kon het niet meer voor me houden vooral omdat ik het rustig aan moet doen en een verhuizing ligd te wachten. Was leuk die enthausiasme te zien.
Gr.

ohh meid wat leuk voor je om samen met je zusje zwanger te zijn.. lijkt me ook echt bijzonder.
Bij ons weet eigenlijk ook iedereen het al want me moeder kon der mond niet dicht houden hahaha..

Wat leuk :) en gefeliciteerd :) het is inderdaad erg leuk om samen met je zusje zwanger te zijn, ik ben het samen met mijn beste vriendin.
En bijna iedereen weet het bij mij ook al:)
Hoeveel weken ben jij zwanger?

Gr El

Ik ben zes of zeven weken zwanger. Vind het echt een opluchting dat ik het mocht vertellen. Is best lastig als je zusje er constand over praat en jij niks mag zeggen. Mijn man wil het graag geheim houden tot drie maanden, hij vind dat het hoort. Ik vind dat onzin, vertel het nog niet aan vrienden en verdere familie leden hoor daar wacht ik mee tot drie maanden.
Het is de tweede en ik moet rustig aan doen, kan dus alle hulp gebruiken.
Hoeveel schil jij met je vriendin? Mijn twee vriendinnen zijn ook zwanger. De een bijna uitgerekent en de ander schil ik twee maanden mee. Met me zusje verschil ik waarschijnlijk maar ander halve maand( moet dus niet weer eerder bevallen en zei later haha) vond het ook erg leuk.
Gr.

Wat leuk dat je samen met je zusje zwanger bent!!
ik ken in mijn directe omgeving niemand die zwanger is, dat is soms wel eens jammer, daarom ga ik ook zeker een zwangerschaps cursus doen, dan krijg je toch een beetje contacten met andere

Terug
Bovenaan