verticaal bevallen/baarkruk

Hoi hoi,

ik had mijn vraag al voorgelegd op het bevallen forum, maar pas 1 reactie gehad. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Ik wil dus waarschijnlijk op de baarkruk bevallen, omdat de vorige keer op bed geen pretje was.
Nu hebben wij net heel onze slaapkamer op laten knappen ivm rookschade van de schoorsteenbrand van de buren (dit was trouwens met mijn vorige zwangerschap ook).
En ik wil niet dat door de bevalling weer alles (bij wijze van spreken) gedaan moet worden.
Weten jullie hoe het zit met spetters tijdens je bevalling op je muren en je vloerbedekking.
Op bed werd alles gewoon netjes opgevangen, maar hoe zit dat als je verticaal naast je bed wilt bevallen?

Rare vraag misschien, maar dit houd me nu wel bezig.

Liefs,

Hoi,

Ik heb werkelijk geen idee, maar ik denk dat als je vliezen enzo breken dat het allemaal wel meevalt en dat het niet in de rondte spat! Misschien heb ik het verkeerd maar ik denk juist alles naar beneden loopt, succes

xxx

39 weken en 5 dagen!

Hoi,
ik breek even in. (ben in sept. uitgerekend). Bij mijn tweede ging het laatste stuk van de bevalling op de baarkruk. Toen waren mijn vliezen overigens al gebroken. Onder de kruk had de vk wat van die celstofmatjes   en dat ving alles prima op. Het valt op zich wel mee. De kruk waar ik op zat, had een gesloten achterkant, dus het kon ook niet naar achteren spatten.
Kijk, ik weet niet hoe je slaapkamer eruit ziet, maar zo lang niet alles spierwit is en hoogpolig tapijt: niet al te veel zorgen maken!

hoi hoi,

bedankt voor de reacties.

Helaas moet ik zeggen dat wij op onze slaapkamer wel hoogpolig tapijt. En de baarkruk van mijn vk is niet dicht van achter.
Als ik het nog red vraag ik het een di wel bij de controle.

Liefs,

Terug
Bovenaan