<p>Hi, ik ben Tirza van de Visch, Online Bevallingscoach. <br />En ik ga een nieuwe online groepscursus geven voor vrouwen die heel graag meer vertrouwen in de bevalling willen. <br />Al 8 jaar verdiep ik mij in hoe een bevalling beter kan, zodat jij en je partner er blij en trots op terugkijken. Ook help ik vrouwen om een traumatische bevalling te verwerken zodat ze hun kinderwens niet onnodig uit blijven stellen. <br /><br />Deze cursus is speciaal voor vrouwen die meer vertrouwen willen in hun bevalling, zodat zij een positieve bevallingservaring realiseren. Vrouwen die angst ervaren om zwanger te zijn. Vrouwen die bang zijn om weer zwanger te worden. Je hoeft niet zwanger te zijn, mag wel. Deze cursus is ook voor vrouwen die al een ervaring hebben en meer vertrouwen willen voor een volgende bevalling.</p><p>De cursus loopt van 22 februari tot zaterdag 21 maart 2021.</p><p>Je kunt nu gratis deelnemen, omdat het de eerste keer is dat ik deze cursus ga geven. En ik gun het je van harte. </p><p>Vul het formulier nu in, dan weet je zeker dat je mee kunt doen. <br />Dit is de link: https://bit.ly/3a8kaTJ-Cursus-Vertrouwen-In-De-Bevalling.<br />Klik, of als dat niet werkt: kopieer en plak, dan kom je bij het aanmeldformulier.</p><p>Samen met andere vrouwen gaan we aan de slag om angst voor de bevalling te veranderen in vertrouwen. </p><p> Jij ontdekt wat jij kunt doen om weer vertrouwen te krijgen in jouw lijf. </p><p> Hoe jij controle krijgt over jouw angst. </p><p> Je ontdekt welke verborgen overtuigingen jou in de weg zitten om een positieve bevalling te realiseren. Hoe die te veranderen en welke overtuiging en houding jou wel gaan helpen. </p><p> Jij leert wat jij nodig hebt om een volgende bevalling met vertrouwen in te gaan. </p><p> Ik verklap je nu al: het is niet nog meer loslaten, niet nog beter ontspannen! </p><p> Jij ontdekt welke kennis en vaardigheden jij nog niet hebt, maar die heel belangrijk zijn voor een positieve bevallingservaring.</p><p> Aan het eind van de cursus heb je ervaren hoe belangrijk het is om elkaar in een veilige online omgeving te ondersteunen en te versterken en om samen op een positieve manier te praten over bevallingen. </p><p> En je ontdekt waar jij mee aan de slag wilt voor jouw volgende bevalling, zodat jij de regie krijgt en houdt over de bevalling. <br /><br />Tot 22 februari 2021!<br /><br />Tirza van de Visch<br /><br />ps: Zou het niet fijn zijn als anderen ook meer vertrouwen krijgen in de bevalling? Denk je dan aan een vriendin, familielid, collega die ook haar angst voor de bevalling wil veranderen in vertrouwen? Die meer controle wil over de bevalling? Stuur haar dan deze link door, zodat ze mee kan doen: https://bit.ly/3a8kaTJ-Cursus-Vertrouwen-In-De-Bevalling . Dank je wel voor je hulp! </p>