<p>Hallo allemaal,</p><p>Volgende week is onze zoon 11 maand oud. Op het moment kreeg hij steeds nog 3 flessen maar hij wil ze eigenlijk alle 3 niet echt meer goed drinken. Nu weet ik dat dit ook wel met fases is, aangezien hij dit wel eerder had maar niet zo lang als nu. Hij eet verder prima dus ik denk zelf dat hij niet zo'n trek meer heeft in een fles. Wat geven jullie qua drinken aan jullie kindje van rond de 11 maand? Mogen ze eventueel ook al gewone melk/karnemelk voor bij het broodje? In de ochtend maak ik al pap van zijn fles. Verder drinkt hij wel water al is dat lang niet zoveel dan bijvoorbeeld 180/6. Vaak een paar slokjes per keer, meer krijg ik er niet in.</p><p>Aangezien een vriendin van mij haar zoontje ook geen flessen meer wil, (ze schelen 1 dag) mocht zij op aanraden van haar consultatiebureau beginnen met aanbieden van melk/karnemelk. Ons consultatiebureau raadde dit af. Wat zijn jullie meningen hier over? Het lijkt me dat hij wel genoeg zuivel producten binnen moet krijgen. (hij krijgt wel yoghurt).</p><p> </p><p>Sorry voor het lange verhaal! En alvast bedankt! </p>