Verveel me!!!!!!!

Mijn mannetje moet dit weekend werken, vind het door de week geen probleem maar hij moet 1 keer in de maand een weekend draaien (werkt in de jeugdzorg) en dan vind het weekend zoooooooooooo lang duren. Heb mijn schoonfamilie wel dicht in de buurt wonen hoor en daar kan ik ook heel goed mee, maar op dit soort momenten baal ik wel dat mijn ouders en zussen op 1,5 uur rijden van me vandaan wonen. Je gaat er dus niet zo ff naartoe!

En om nu alleen mijn mijn 2 kids en zwangere pens het centrum in te gaan zie ik ook niet zo zitten,hahhahaha.

Dan maar een filmpje opzetten voor de kids en mama achter de laptop hahaha.

Groetjes Anne

heeeeeeeeeel herkenbaar!

Maar ik ben weer heel goed vermaakt door Elias.
Hij was dinsdag gevallen en dat is gelijmd bij de huisarts..vanochtend vertrouwde ik het toch niet en HAP gebeld...zwaar ontstoken en geinfecteerd...!
Toen nog even langs de apotheek en de middag is weer om!
En dat filmpje draait hier ook... CARS uiteraard!

Ja ik las net je berichtje op hyves, wat zielig.
Hopelijk heeft hij er niet te veel last van en zal de antibiotica snel aanslaan!

En ach ja dat weekend komen we wel door he!! hahaha.

Groetjes

Ik verveel me dagelijk hahha.... Nu alex door de week thuis is heb ik wat meer aanspraak... maar die is nu de hort op...
Heb van ellende de boekhouding maar bijgewerkt... hihi.... wasje gedraaid en ff gestofzogen... was direct kapot... ff half uurtje liggen slapen op de bank.... heb het beddegoed van het bed af dus daar kan ik ff niet op liggen....

Straks nog maar ff dutje doen, want ik heb weer es hoofdpijn..... vanavond naar toneel... onze jeugd moet de bunen op ben benieuwd....

Schoonmaakster is niet geweest gister. die was ziek dus erger me kapot aan van alles, maar kan zo weinig..... pff...

Geniet van je weekend!

Liefs

tja op een gegeven moment weet je iet meer wat je moet doen he, heb nu maar iets, benbezig met alle foto's knippen en plakken in albums voor de kids. zelf en vakanties en zo houdt ik me dan maar bezig. ach joh voordat je het weet is het weekend weer voorbij

Terug
Bovenaan