vervelen in verlof??

hallo dames,

eindelijk verlof!!! heerlijk vandaag is ook de 1e dag dat mijn zoontje lekker naar het kdv is en ik dus alleen thuis ben!! heerlijk zou je denken maar helaas IK VERVEEL ME!!! alles is klaar behalve het huishouden maar ja dat draait 24uur per dag door he?? maar de babykleertjes zijn gewassen en liggen in de kast. het enige wat nog moet gebeuren is dat de kamer van ons 1e zoontje gemaakt moet worden maar daar kunnen we nog niks aan doen totdat de dakkapel is geplaatst. tja daar zit je dan met je goede gedrag haha. ik heb maar aangeboden om op te passen op het kindje van mijn vriendin. babytje is nu bijna 5maanden dus is wel leuk maar ja weet ook niks anders te doen.
klinkt het bekend of niet??? oja ben ook al vanaf zeven uur wakker omdat zoon lief dan al roept en manlief het bed uit moet voor het werk.

kus kus inge bijna 34weken zwanger

Nee was het maar waar....
Heb nog genoeg te doen....
In de babykamer aan de gang, de slaapkamer van mijn eerste aan de gang.
Stapels met was liggen, vieze, schone, natte!
Mijn huishouden, de voor en achtertuin.
Baby spullen van zolder halen...
Boven goed schoonmaken.
De hond verwennen met een wat langere wandeling.

En moeders zit hier maar achter de laptop...
Schiet niet op he...
Ga nu echt met mijn peuter naar boven wat doen aan de was...
ppffff, mijn wasmachine staat in de bijkeuken en mijn wasgoed moet op zolder worden gehangen.
2 trappen op en neer...
Heb geen droger..!

Heerlijk voor je meid... die rust...

Groetjes Natasja (33wk 5dgn)

Hier nog een mama die zich niet verveeld! Ik ben druk met het afronden van mijn deeltijd SPH studie... Verder druk bezig met kinderkleertjes, hydrofiele luiers, slabben en derg. wassen, kraamvisite kadeautjes moet ik nog in elkaar zetten, theetjes drinken bij vriendinnetjes, (nu het nog ff heerlijk kinderloos kan wanneer je maar wilt!) filmpjes kijken, boeken lezen en de drukke feestdagen komen er aan dus moet ook nog gedichten en surprises maken voor a.s. weekend. @ bijna mama van 2: Misschien heb je wat aan mijn bezigheden en krijg je inspiratie, zodat je je minder gaat vervelen! Wel een goeie oplossing om op te passen!

@ NHS: Succes met de trappen lopen, ik vind die ook niet echt fijn meer! Maar ja de was moet toch gebeuren he!

liefs Mama van Krukel, bijna 32 weken!

Ik moet nog 3,5 week werken, dus verveel me nog niet, op de dagen dat k thuis ben is r zoveel te doen, fysio, verloskundige toe, verjaardagen, sinterklaaskadootjes kopen, intake gesprek kraamzorg ( ja das op tijd he!) het huishouden, kleertjes wassen, de laatste verfkarweitjes, en ja eigenlijk wil k de keuken nog een hele goede beurt geven en de verdiepingen boven nog even goed poetsen en oooooooooo toen was k al bevallen hahaha! Soms heb k dagen te kort!

Ik hoop dat je je wat minder gaat vervelen straks! Ga even lekker de stad in met iemand, of haal een goed boek, kijk een dvd serie die je hebt liggen en waar je nog geen tijd voor hebt gehad! Kortom verwen jezelf!

Liefs

Daarom heb ik gewacht met kleertjes wassen/strijken, babykamer schoonmaken, tas ziekenhuis inpakken, bedje opmaken, etc. totdat ik verlof had.... anders zou ik niets meer te doen hebben en mij ook de hele dag vervelen.
Nu heb ik verlof en kan ik mooi al die dingetjes van mijn lijstje afmaken!

Ik zit al 3 weken thuis, te veel last van mijn bekken en harde buiken. Officieel begint mijn verlof pas op 17 december...
Ik verveel me ook te pletter. Alleen bij mij komt het omdat ik weinig kan doen. Als ik heen en weer naar de supermarkt loop dan moet ik daarna een half uur liggen omdat ik gewoon teveel pijn heb. Grrrr....
Even lekker in de stad winkelen zit er niet in enzo. Wat ik nu wel ga doen: recepten uitzoeken voor het kerstdiner. Mijn vader is kok en komt hier koken, maar ik mag nu bepalen wat het wordt. Niet echt inspannend om te doen en het houdt me weer even bezig...

Milou77; misschien een WII op je verlanglijstje? Ik geef ook al een week of 3 geen rijles meer... maar heb hier nog genoeg te doen met de administratie. Wil alles echt helemaal tot in de puntjes verzorgd hebben voor m'n hubby; dat hij even nergens geen omkijken naar heeft wanneer onze beeb er is....

Verder vermaak ik me met onze zoon en pup van 13 weken... genoeg werk... soms ietsie teveel... want ze proberen me soms uit tot het welbekende grensgedeelte..... haha.... ook ik kan geen lange stukken meer lopen; gelijk pijn in m'n lichaam en krijg ik harde buiken.... tja... nog een paar weekjes uitzingen en dan ze er........

Succes!

Hey Sunny,

Wat ken je me goed. Een Wii lijktn me zo leuk, heb alleen het geld er niet voor over hahaha.

Wees blij, volgens mij zijn jullie allemaal begin januari uitgerekend: ik moet nog tot 29 januari...klinkt zo ver weg en wil echt niet als laatste van het clubje overblijven hoor!

Terug
Bovenaan