vervelen of veel te druk

hallo... nou ik moet maar op advies van ziekenhuis en vriend en iedereen om mij heen een tandje lager zingen.. maar nu heb ik een beetje een probleem... ik ben zo totaal niet.. ik hou er van om lekker te kunnen rommelen en doen in huis.. alleen wij wonen op dit moment in een iets te klein huis.. en alles is al schoon.. nu weet ik even niet meer wat ik moet doen..mijn auto pakken is ook geen optie om ergens heen te gaan omdat ik niet meer mag auto rijden(van de neuroloog) en mijn gordel past ook niet meer.. maar wat doen jullie in hemelsnaam om de dag en tijd iets sneller te laten gaan...????

hier bijna hetzelfde probleem, moet ook een tandje lager van het ziekenhuis, bekkentherapeut en manlief. maar ja, doe dat maar eens met een peuter van 2 die hier ook nog rond loopt.

iedereen maakt er hier ook een pleurisbende van (hebben ook nog een grote hond en een K*Tpapegaai) dus ik moet wel opruimen en schoonmaken overdag. ik zou als ik jou was denk ik lekker met een paar boekjes op de bank gaan liggen, koppie thee erbij en een reep chocola, lekker met vriendinnen afspreken, doe gewoon waar je zin in hebt. lekker slapen bijvoorbeeld smiddags, filmpjes kijken enz enz. neem je rust nu het nog kan, je krijgt het straks druk genoeg ;)

jah je heb wel gelijk inderdaad... ik zit hier ook met een gehandicapte vogel..(kan niet vliegen) en auqarium en buiten nog een vogelkooi staan met een stuk of 15 vogels...ik onderhoud alleen die binnen vogel... en elke keer als ik inderdaad iets doe.. en mannetje lief komt thuis.. (hij is bouwvakker) heb ik het gevoel van oohh nee ik kan weer stofzuigen... jah ik probeer ook te doen waar ik zin in heb.. maar dat is op dit moment echt schoonmaken... maja... dan maar mijn borduurwerkje maar verder af make... enne mij volproppen met lekker eten:p haaahhhahha

mijn kinderen zitten tot 14.15 op school smorgen rommel ik op me gemak wat in huis wil alles schoon hebben en houden zover dat dat kan met 2 kinderen 1 hond en 2 katten smorgen ga ik soms ook nog wel eens even lekker op de bank liggen heerlijke rust maar verder blijf ik gewoon bezig met kleine dingen

je moet niet teveel meer willen nu, is heel moeilijk vind ik zelf ook hoor! ik vind vogels/papegaaien heel leuk bij een ander, maar ik hou er totaal niet van. vooral die van ons is aan het 'puberen', is nu 13 jaar en doet niks anders dan gillen als ik alleen thuis ben, waaaaahhh!!

mijn man werkt in de asbestbranche, dus is ook niet altijd even schoon als ie thuis komt ;) dan denk ik ook, ooooww kan weer opnieuw beginnen :( maar goed, je moet soms ook eens denken, laat lekker zitten. wat vandaag niet komt, komt morgen wel. ik zit nu ook even op de bank van, tja ik moet even de vaat weg werken, de was even opvouwen en opruimen, ziekenhuistasje klaarmaken, reiswieg opmaken, pppfff. ik heb met mezelf afgesproken dat ik tot 2 uur even niks doe, daarna rustig aan doen wat ik kan en dan zie ik wel verder.

maar echt hoor, geniet nog even van alles en dat de baby nog in je buik zit, straks heb je tijd te kort!! fijne middag verder!

Ik kan ook absoluut niet niets doen... Daarom heb ik een nieuwe hobby gevonden: van binnenbanden van fietsen dingen maken, erg leuk! Ik ben nu plantenbakken aan het maken voor buiten. Ook ben ik videobanden van vroeger op DVD aan het zetten en digitale fotoalbums aan het maken. Ik leer al 4 jaar Spaans en ga lekker Spaanse boeken lezen... Vanmiddag was ik aan het lunchen met vriendinnen in de stad. Ik vind het heerlijk om even tijd voor mezelf te hebben. De tijd gaat snel genoeg!
Oh, en gisteren heb ik de enveloppen alvast geschreven... Ik heb het te druk, hahaha!
Fijne middag!!

nou mijn middag is ook heel raar uit gepakt.. ik heb van 12 uur tot nu net effe tukkie gedaan... dus jah.. ennne die is inderdaad goed... die enveloppen.. haahaahhahaa klusje voor morgne:D

Ik mag van mezelf nu ook toegeven aan verlof, dus dat wordt naast het huis rustig aan onder handen nemen(ik schuif mezelf voort op een IKEA-krukje :) ) kastjes uitruimen, dingen weggooien waar ik een jaar niets mee heb gedaan, op de middagen dat de meiden naar school/bso zijn even lekker slapen en filmpjes kijken, fotoalbums maken via hema.nl, oude boeken op Bol.com verkopen... en inderdaad lunchafspraken met vriendinnetjes. al vind ik het wel spannend, want het kan zijn dat je ze weer af moet zeggen :)

Terug
Bovenaan