vervelend gevoel in buik

A

Anoniem

Guest
hee hallo.......ben nu 7,5 week zwanger van ons derde kindje!
heb sinds gisteren een vervelend gevoel in mijn buik!
links( vlak bij de navel) steekt het af en toe, en het is vooral gevoelig als ik kracht zet....bijvb. mijn jongste dochter tillen of een andere inspanning!
komt dit jullie bekend voor???

hallo,
ik ben nu 15wk zwanger van ons 2e kindje en ik had dat ook al heel snel en nu nog ik had gevraagt aan de gyn en die zij dat dat wel vaker voor kwam en dat het niet erg was maar als je er niet zeker over bent kun je beter vragen want dan heb je voor je zelf ook zekerheid  groetjess..

halo ik heb ook zo raar gevoel in mij buik en bij mijis het   zo erg dat ik bijna niet meer kan staan van het naare gevoel en af en toe slaat het om in pijn heel raar groetjes ramona

hallo mensen

ik ben hier sinds nu net nieuw maar ik heb een vraag:

Ik was 1 juli tot 6 juli voor het laatst ongesteld en heb 2 weken geleden een zwangerschapstest gedaan en bleek niet zwanger te zijn maar...... werd niet ongesteld eergisteren weer een test gehaald en wat blijkt ik ben WEL zwanger.
maargoed ik heb de hele maand al krampen en steken in mijn buik nu ook nog kan het zijn door de zwangerschap of krijg ik een miskraam????
Morgen ga ik de dokter bellen voor een afspraak en dan hoor ik het wel maar vind de pijn wel erg vervelend en ben bang dat ik het ga verliezen maarja je doet er niks tegen maar had gelezen dat meerdere vrouwen dit hebben mijn moeder had het ook en ik ben er ook gewoon gekomen hihi.

groetjes

Terug
Bovenaan