vervelend gevoel!!

Hallo Dames,

Bekruipt jullie ook wel eens het gevoel zal het allemaal nog wel goed zijn daarbinnen??
Zal het hartje nog kloppen.
Voel me soms schuldig dat ik dit voel maar andere momenten ben ik juist alleen maar met het kindje bezig en hoe het straks allemaal zal zijn met de dikke buik etc.

pfff nog anderhalve week en dan heb ik de twaalf weken echo dus maar gewoon afwachten.

We hebben ons kindje al twee keer gezien met een echo en ook een kloppend hartje gehoord.
Volgens de vk wordt de kans steeds kleiner dat er iets verkeerd gaat als je met 8,5 week een goed hartje hoort en ziet bewegen.

Nou dames sorry voor het lange verhaal maar moet dit even kwijt.

Groetjes dipsy

ow ja hoor dipsy ik heb dat ook, ik kan er ook helemaal naar van worden.
Hoe blij ik ook ben hoor, want ik ben zoooooo blij en tegelijk kan ik me het helemaal nog niet voorstellen dat het nu dan echt allemaal zo is, straks je gaan verdiepen in een baby kamer, het voelen schoppen de steeds meer groeiende buik en dat we over 7 maanden gewoon echt een kleine vast mogen houden.
wij hebben heel erg lang gewacht op dit moment en nog maals ik ben super blij, maar aan de andere kant realiseer ik het me nog steeds niet goed.
en ja ook de vraag van.. zal het wel goed gaan zal het gezond zijn etc etc.
( ik ben blij dat ik de enige niet ben )

ik heb dat gevoel ook wel eens dus ik heb de laatste paar dagen vaker van die venijnige steken in mijn onderbuik richting de lies en heb vorige week lichte bloeding gehad en ook al 2 echos en maak me wel druk maar ook niet al te druk ik denk zelf dat ik nu te zeer op alles aan het letten ben dus ik denk dat er gewoon bij hoort anders was het denk ik ook weer niet goed als het gewoon maar ging toch
ondertussen moeten we maar genieten van de tijd want over 6 en een halve maand hebben we onze kruimels wel in de armen en dan hebben we ons gezond druk gemaakt erover
groetjes kelly

Jaa, dat heb ik ook wel hoor. Als ik me een hele dag goed voel ben ik daar wel blij om, maar vraag ik me tegelijkertijd af of alles ok is.
Ook als ik voel dat er afscheiding uitkomt, dan ben ik elke keer bang dat het bloed is en ren ik zowat naar de wc.
Ik heb over twee weken mn eerste echo. Aan de ene kant heel spannend, als alles maar goed is! Aan de andere kant heb ik er super veel zin in, vooral als ik al die mooie verhalen hier lees.
Voor mij is het de eerste keer dat ik zwanger ben, dus totaal geen eerdere ervaringen.
En de tijd gaat snel, dus over 7 maanden... kan echt bijna niet wachten!

Oja zeker ik heb het dagelijks dat gevoel en wel meerdere keren per dag.Morgen de 12wk echo kan weer niet wachten om ons ukkie te zien.En dan kan ik het eindelijk van de daken schreeuwen.Denk dat je dat beangstigende gevoel de hele zwangerschap blijft hebben.En straks heb je weer de angst is het wel gezond.
En als het is geboren maak je je ook weer zorgen of alles goed blijft gaan.

ik denk dat het eerder bijzonder is als je die onzekerheden niet hebt! en ik denk dat je ze altijd wel zult houden, al veranderen ze wel, ben het helemaal met suusje eens!
gelukkig overheerst bij mij het vertrouwen wel!

Terug
Bovenaan