Vervelende baas van mijn man

He allemaal, sorry maar ik moet even zo mijn ei kwijt.
Afgelopen week is mijn mannetje al slecht aan het slapen door alle stress, rondom ons kindje. Nu heeft hij zich maandag ziek gemeld, dinsdag is hij gaan werken omdat hij thuis geen rust in zijn hoofd heeft en met het werk in in hoofd zit. Ook heeft hij voor het eerst (dacht hij) een goed gesprek gehad met zijn baas. Vandaag zijn baas gebeld en hij wilde dat mijn man nog wat deed. Mijn man gaf aan dat dat niet zo gebeurt was en dat ik lag te slapen, waardoor zijn baas moest wachten. Als reactie kreeg hij dat dat ons probleem was..... Mijn man is niet adrem of brutaal genoeg om gelijk te reageren. Waarom snappen sommige mensen niet dat je met stress zit maar dat je dingen wilt/ moet afmaken voor jezelf! Gelukkig is hij er nu kla mee en heeft hij zich voor de ret van de week ziek gemel en wil hij ook niets meer doen, behalve de dingen die hij graag wil doen in huis... (dat is behoorlijk wat, haha nesteldrang?? Bij mannen). Hopelijk worden. Beiden wat rustiger en kunnen we 17 augustus ingeleid worden.

Pardon....jee wat een PIEP zeg!

Wat heeft die man van mij dan een mazzel. Hij zou eerst 4 weken vakantie hebben vanaf maandag en toen zei hij ineens tot 17 september he :O dus een week erbij.

Ben er wel blij mee, dan kan hij onze dochter straks eerst lekker naar school brengen en rustig aan de dag beginnen met de kleine.

@anoli dat is wel heel erg fijn zo'n baas. Is mijn man idd erg jaloers op! Heerlijk dat hij een week langer vrij is, een weekje lekker langer samen genieten! Geniet er lekker van!

Pff... wat een gedoe. Dat kan je lekker gebruiken nu. Sommige mensen kunnen ook echt geen rekening houden met een ander.

Bij mijn man is het niet zijn baas, maar de planner die zo'n enorme $*%$&#%# is!! Ik ben om 6:38 bevallen. We wilden niet meteen mensen gaan bellen, maar omdat hij om 7:00 moest beginnen met werken heeft hij toch zijn werk gebeld. De placenta was nog neit geboren en zijn werk wist het al. Hij had heel specifiek gevraagd om niets tegen zijn vader of broer te zeggen, die bij hetzelfde bedrijf werken.
Maar nee hoor: het eerste wat meneer de eikel deed was mijn schoonvader feliciteren! We hebben het dus niet eens zelf kunnen vertellen...
En vervolgens ging hij moeilijk lopen doen over dat mijn man vanaf de uitgerekende datum vrij had gevraagd (terwijl dat niet zo was, hij had gezegd twee weken vanaf de geboorte, uitgerekende datum is... ter indicatie). Pfff..

Van de directie kregen we een prachtig boeket :)

Hè tuckerbabe,
Dit is ook wel heel erg! Kan je het it eens je ogen (schoon)pap vertellen. Wat een enorme ....
Hij heeft zeker zelf geen kinderen of is vergeten hoe hè ookalweer was. Laatste optie zoals bij ons het geval is, is dat hij nooit tijd voor zijn gezin heeft gemaakt en het hierdoor dus allemaal niet kan snappen. Gelukkig is de directie beter en hebben jullie het een beetje kunnen oplossen...
Blijf genieten van de kleine en het werk komt wel wee als hij gaat werken!

Tsja dames dat is dus de reden dat vrouwen bevallen en niet de mannen zegt mijn vk dan hahahaha mannen en in dit geval dus de bazen snappen niet hoe het allemaal is...wel erg balen dat er zo weinig begrip is bij sommige bazen....

Terug
Bovenaan