Vervelende dromen

Femke had het al over angsten rondom de bevalling, ik ben net zwanger en droom iedere nacht dat ik een miskraam krijg of over lege vruchtzakken. Afgelopen nacht gingen we in mijn droom voor de eerste echo, in het ziekenhuis, want ik heb al twee keer eerder een miskraam plus infectie gehad, dus willen ze ff checken of het niet in mijn eierstokken zit... Droomde ik dat er wel van alles te zien was, maar dat de gyneacoloog conctateerde dat er een infectie zat, die niet weggehaald kon worden, want er waren geen artsen die konden opereren en dus was mijn zwangerschap 'geen goede zwangerschap'. Peentjes heb ik gezweet!

Nu maar hopen dat het 5 januari(dan pas 1e echo) wel goed blijkt te zijn....

Groetjes
Manky

 
Hi Manky,

Gefeliciteerd!

Heel normaal, ik heb ook de ergste dromen! Ik ben op 3 augustus uitgerekend, dus ook net zwanger. Heeft allemaal met hormonen te maken. Onredelijk boos zijn en ontploffen? Heel normaal, net als juist helemaal niet reageren op mensen.

Vreemd is dat ik met 7 weken wel al een megabuik heb (2e zwangerschap)kennelijk veel last van gassen!! ;-)

Kijk jij maar lekker uit naar je echo, en geniet eerst maar van de feestdagen. En bedenk dat het in de meeste gevallen gewoon goed gaat, dus heeft het geen zin on je druk te maken. Ik weet nl. uit ervaring dat, hoe echt de dromen ok lijken, ze nul komma nul voorspellende waarde hebben!

Sterkte!

grtz A.
 
Dag A,

Ik dacht al dat ik niet de enige zou zijn! Toch voel ik me in deze zwangerschap ontzettend anders dan in de eerste, veel misselijker, al bij een hapje van een broodje in de morgen bijna over mijn nek gaan, maar soms dus wel heel erg onzeker door die enge dromen. Gelukkig droomde mijn lief dat we op de parkeerplaats van het ziekenhuis stonden (waar mijn eerste echo gaat plaatsvinden) en dat we heel intens stonden te zoenen.....

Mijn buik lijkt ook al wat opgezetter en mijn borsten, daar hou ik maar over op, bij hetnaar bed gaan valt het wel mee, maar halverwege de nacht lijken het wel meloenen en zooooo zwaar... haha

Groetjes
Manky
 
Terug
Bovenaan