vervelende ex...(even iets anders)

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Ik wil jullie vragen om raad:
Ik heb een tijdje terug een kindje gekregen en ben al vanaf het begin alleenstaand.
Nu begint mijn ex erg vervelend te worden terwijl ie al die tijd zich geen moer heeft aangetrokken hiervan.
Hij probeert via andere mensen mij slecht te praten en helaas zijn er genoeg die hem zielig vinden maar ik weet wel beter,smerige r#tvent!!!
Wat kan ik doen zodat ie mij met rust laat want ik haat hem(heb ik echt goede reden voor).
Ik ben het zo moe aan het worden.

groetjes v.

Heel duidelijk voor jezelf bepalen wat jij voor jezelf en je kindje wil, verder moet je hem gewoon negeren en ook de mensen die hem in zijn slechte praat volgen.

Ik kan niet beoordelen hoe de situatie verder is, en hoe ver het zo heeft gekomen, maar wil je dat je kindje zijn vader kent (neem aan dat je ex ook de vader van je kind is)?

Sterkte

Miep

Hoi Hoi,

Heeft je ex zijn kind erkend?   Zo nee dan heeft hij geen poot om op te staan.
Als je ex heel moeilijk doet dan kun je altijd bij de politie terecht. ( dit bijvoorbeeld als hij jou persoonlijk lastig valt)
Qua praten tegen andere mensen kun je niks anders doen dan   DOODZWIJGEN. Gewoon die mensen negeren. Als zij partij voor hem kiezen  is dat hun pakkie aan.

Jij moet verder met je kindje en niet hun.     En zoals mijn motto geworden is  

LAAT ZE EEN MAMAPOEPIE RUIKEN.

Of te wel     geniet lekker van je kleine   en trek je niks meer aan van wat andere mensen zeggen.  Jij heb het mooiste  bezit van de hele wereld.

groetjes   aafje

ps als je nog meer raad wilt hebben   je kan  hier een berichtje achter laten dan lees ik  het wel.

Hallo,

De vader heeft t kindje niet erkend, dus bij b.st. staat vader onbekend.
Hij heeft t echt zwaar verbruid omdat mij ontzettend heeft voorgelogen en ik zo stom was om hem te geloven.(en nog veel meer dingen)
Het doet me wel goed om te lezen wat jullie schrijven,ondanks mijn grote verdriet.
Hij heeft veel,erg veel kapot gemaakt maar ik zal vechten voor mezelf en mn kind.

Thanks,
liefs viona

Ik heb met de eerste ook zo'n vervelende ex gehad, hij stalkte me en bedreigde me. Het was zeer vervelelend!!!!!!!! Toen ik een nieuwe vriend kreeg en zelf wat sterker in mijn   schoen ging staan en ook hem ging uitdagen.Was het afgelopen.  Het is een heel lang verhaal om hier te gaan vertellen. Maar alles komt goed. En bij mij draaide het helemaal niet om de baby maar om mij.Hij kon het niet hebben dat ik bij hem weg was gegaan. Hij was   ook echt een rotzak, hij liet mij met schulden zitten. Hij zorgde totaal niet voor mij. Ging vreemd nioem maar op...............Ben er nu van af gelukkig en heb een hele lieve man en ben weer zwanger.

groetjes wendy

Hoi wendy,

Ja,je verhaal komt bekend voor.
Ik kan helaas geen actie ondernemen ben al bij po.geweest maar ze kunnen niks doen.
Deze man is op sommige gebieden helemaal geslepen dus hij let wel op.
Maar bij hem gaat t inderdaad ook niet helemaal om het kind maar ook om mij.
Om het verhaal extra zielig te laten zijn,gooit hij t op t kind,dat raakt mensen!
Maar ik weet wel beter.
Zijn er nog meer dames die ook met dit soort situaties te doen hebben gehad?

Liefs.viona

hoi,

verrot he dat de politie niets kan doen, hij heeft me ook ontzettend gestalkt. Ze wilde ook niet dat ik aangifte deed. Alleen maar melding. O ik kan je hele verhalen vertellen! Mijn ex gooide het ook  inderdaad op de baby. Het is nu lekker rustig, hij heeft ook een jaar in de bak gezeten. net goed. Nu begrijp je ook een beetje wat voor typetje dat was. Gelukkig staat zijn familie achter mij!

Hoi wendy,

Ja inderdaad,de politie heeft t bij mij ook idd alleen over melding maken,
omdat die smeerlap mij persoonlijk niet lastig valt,kunnen ze weinig doen.
Maar ik hoop dat ie ook ergens mee tegen de lamp loopt pffff moe wordt je ervan.
Bij mij zijn het idd ook veel te lange verhalen wat ik erover kan vertellen.
Alleen heb ik met zijn kant niks meer te maken.
Hopelijk laat ie ons eens met rust,wat ben ik blij dat moeders meestal nog t meeste recht hebben.
Wij dragen onze kids 9 maanden lang zul je zien dat je ze ook nog  met  zo'n geschifte,ontverantwoordelijke mannen moet delen.
ECHT NOOIT!!!!

groetjes viona

Terug
Bovenaan