vervelende tandjes.......

Tess heeft vannacht verschrikkelijk veel gehuild en vanmorgen kwam ik achter de oorzaak tijdens het tandenpoetsen. Mevrouw heeft er 4 hoektanden bij in 1 nacht (nou ja de puntjes dan). Vervelend dat ze er zoveel last van hebben.

Volgens mij heeft ze nu bijna alle tanden..... gelukkig
Liefs sandra

Hoi,

Zielig hè? Van de week heb ik ook een ontroostbare Tess gehad, de achterste kiesjes zijn al aan het door komen, die dingen zijn echt groot.

Geef Tess maar een dikke knuffel van me, nog even en dan is het nare gevoel weg!

Liefs Nanda

Hier ook al een tandjeszieke....Hjerre had 39,5 koorts en gilde de boel bijelkaar....nu gaat het weer even goed. Hier zijn ook hoektandjes boven de oorzaak.
Verder heeft hij wel al alle kiezen en 4 tanden boven en twee beneden, beetje rare volgorde, maar hij kreeg zijn eerste tandje dan ook pas met 13 maanden.

groetjes hanneke

Nanda, onze meiden gaan echt steeds meer gelijk op: Lydia is nu ook met de achterste kiezen bezig. Bracht haar vanochtend naar het KDv, en voor ik daar weer weg kon had ik haar al 2x verschoond! (Leiding was druk met binnenkomende kinderen en wilde Lydia een noodgedwongen douchebeurt besparen, ze heeft het ook netjes in 2 etappes gedaan dus alles bleef binnenboord) Maar er zit minstens 1 maar volgens mij 2 dikke bobbels achterin haar mondje, iig rechts onderin. Verder is ze helemaal compleet behalve die 4 achterste kiesjes.

Terug
Bovenaan