vervelende vraag

Ik had me voorgenomen om ook in een kleurtje te typen want ik vond dat wel leuk staan maar ben het al meerdere keren vergeten. Maar dat doet er eigenlijk ook niet toe.

Mijn vraag:
Het lijkt wel of ik altijd van die moeilijke vragen heb .. sorry.
Nou komt ie:
We, mijn man en ik,  hebben altijd een goed seksleven gehad (ooh klinkt echt stom maar jullie snappen het wel denk ik).. maar sinds een paar weken heb ik echt mega pijn met klaarkomen.. Ik heb dan steken onder in mn buik (rechts) en weet echt niet hoe het komt.
Hebben jullie zoiets ook (gehad) na de bevalling?

Groetjes Kirsten mama van Tyche

Ja de eerste keer na de bevalling. echt verschrikkelijk, maar soms nog wel en tja echt sex lukt ook niet meer. want de kleine begint dan te huilen. (alsof tie het ruikt )

maar het wordt wel minder gelukkig de pijn . maar om nou te zeggen we doen het net zo vaak als vroeger. nee.

Als je klaarkomt trekt je baarmoeder en ook je buikspieren samen en tjsa,..  daar heeft zich  de afgelopen tijd behoorlijk wat afgespeeld. Hij is/kan dus normaal zijn dat je daar nog even last van blijft houden.    

Maar waar hou jij je eigenlijk mee bezig? Je moet met een flesje, met de haarspelden in op de bank zitten en kijken naar MAX

De jeugd van tegenwoordig

Esmé mv Kay

hihi idd die jeugd van tegenwoordig... straks ga ik samen met mn kleine meid stappen haha.

Thnxx voor de antwoorden.. hoop dat het beter wordt want ik baal er wel een beetje van..

Terug
Bovenaan