vervelende zwangerschap en voorweeen iemand ervaring

hoi allemaal ben nu 26 weken zwanger.. heb met 15 weken al in z huis gelegen vanwege al het overgeven dit heeft ongeveer tot 24 weken geduurd dat ik pas weer btje fitter werd en zelf weer beetje kon beginnen met huishouden en alle babykleertjes uitnieuwen enzo.. nu heb ik met de kerst voorweeen gehad. ook dag na kerst en nieuwjaarsdag weer... wordt er beetje moedeloos van want moet nu weer rust houden. begin me beetje down te voelen nu. zit hele dagen alleen thuis zie geen mens mag niks. normaal als mn man weg ga (traine voetbal enzo) geef ik er echt helemaal niks om maar nu wordt ik elke x boos en zeg dat ie me alleen laat zitten. slaat nergens op wordt gek van mezelf!!!!! wie herkent dit? wie weet of door voorweeen kans groter is op veel te vroeg geboorte? of is er nog steeds kans op in geleid te moeten worden? ervaringen mee? hoor het graag van jullie

ik heb geen ervaring ermee.
wil je alleen wel even succes wensen met de aankomende weken en hopen dat je nog een beetje te doen hebt. en niet al te veel voorweeen gaat krijgen meer.
groetjes van mij
39 week en 4 dagen

Hoi,
Ik herkende meteen jouw verhaal. Inmiddels ben ik al bevallen van een schat van n meid, Nienke. Maar mijn zwangerschap was alles behalve makkelijk. Ook ik lag in t ziekenhuis, 8 dgn aan t infuus vanwege uitdroging. Ik was toen 7 wkn zwanger...
Thuis gekomen 11 wkn plat op de bank gelegen en niet veel bewegen was t advies want zodra ik vd bank af ging spuugde ik weer... Dit waren zware en zeer eenzame wkn! Dus ik begrijp je erg goed. Ik werd echt n beetje depressief. Gelukkig heb ik veel steun gekregen van mijn huisarts én verloskundige die af en toe even aankwamen. Ik had nog 2 kids rondlopen van 8 en 6 dus erg zwaar. Mijn man heeft het ook erg zwaar gehad doordat ik niks meer kon.